Gå til innhold

Flightsimlan


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Hei, jeg har lovet og komme med info om det blir mere FLG fra min side, og det blir det desverre ikke. Jeg skal holde et Lan i riktig omgivelser for noen få, men det blir ikke flere FLG slik dere kjenner det fra før, desverre. Jeg er lei meg for dette, men slik har det blitt. Takker alle som har hvert med alle år, alle deltagere, alle i crew og leverandører.

 

Jeg håper noen tar fakkelen videre.

 

Med ærbødigest hilsen Geir ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det er egentlig nokk av folk i miljøet som evner og ta fakkelen videre, og jeg håper virkelig at det skjer, for det har jo hvert fantastisk og treffe så mye fine folk, og ikke minst se hvordan alle har koset seg under disse FLG.

 

Jeg vet at flysamlingen på Gardermoen har fått ting på stell så det kunne ha hvert et tips for den rette.

 

Jeg skulle gjærne ha gjort det i mange ganger videre, for det har aldri hvert økonomi som har drevet oss, vi har aldri tjent ei kr på dette, betalingen er godfølelsen av og bidra.

 

Men jeg har desverre så lite fritid at den lille jeg har må prioriteres til familien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir Finstad

 

Familien er viktig, så det tror jeg alle har forståelse for.. Trist det ikke ble flere FLG, det var ett genialt konsept, og det står stor respekt av at du og andre klarte og lage ett så bra ting ut av en hobby som skjer foran en PC..

 

Tusen takk for de gangene jeg har fått være med på FLG, det har vært 4 ganger som jeg har hatt frem til, og der jeg har lært en god del nye ting. Og sett at man ikke er alene i og ha denne hobbien..

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...