Gå til innhold

Litt bilder fra mitt nyeste prosjekt


Bendik

Anbefalte innlegg

Her har dere liveryet jeg jobber med til Dream Wings Dash 8-100, OY-RUW. Benjamin: Denne er vel litt mer en middelmodig? Det gjennstår litt arbeid på nesen, og REG. nr må flyttes litt lenger ned.

 

2012-8-18_19-56-7-567.jpg

2012-8-18_19-56-10-546.jpg

2012-8-18_19-59-19-914.jpg

2012-8-18_19-59-49-978.jpg

2012-8-18_20-5-6-655.jpg

 

Det var det. Kommer med flere bilder etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to andre har jeg bedt forumpolitiet om å slette :) Det er denne jeg kommer til å bruke. Litt bedre tittel osv...

 

 

Her kommer bildene, etter at feilene er rettet opp :)

På 1. bilde tok jeg opp hjulene litt sent, for en nice fotoeffekt :)

2012-8-18_20-24-12-546.jpg

2012-8-18_20-27-44-496.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for all hjelpen jeg har fått! Spessielt vil jeg takke Jan Tore for oppmuntrede kommentarer og tips! Tenker å få lagt ut nye bilder iløpet av morradagen etter at jeg har fulgt tipsene deres.

 

 

Sendt fra iPhone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt bilder med ny tekst - Takk for det, Even!

 

2012-8-19_12-46-8-2.jpg

2012-8-19_12-47-14-618.jpg

2012-8-19_12-46-17-390.jpg

 

Kommenter i vei :)

Propellspinnerene skal jeg få helt røde, er en liten svart flekk på de. Når propellene spinner, er delen av spinneren som er forran, litt mer oransje, som de også er i virkeligheten.

[/img]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper denne herligheten for offentligheten i morgen, nå har jeg fått fiksa custom 2D panel, med overhead, fmc, custom throttle etc, så jeg lurer på hvor mye Dreamwings har gjort på denne. Kan jeg slippe det som mitt eget fly, men nevne at orginal modell er Dreamwings?

 

 

Slipper den både for FSX og FS9. Vil bare si tisen takk for all oppmuntring og hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro og se at dreamwings sin modell enda er i bruk. og enda bedre og se at noen lager en paint til denne.

 

DW har laget en fantastisk fin modell, og en helt ok FDE, Var planer om en V2 av Dash 8'n med VC, men det er lenge siden, så hvem vet.

 

Tviler på at du kan slippe den som din eget Fly, men du kan slippe den som en komplett Dw modell med repaint og panel, men da må du vell gjerne krediter DW, den\\di som har laget panelet også, men d jeg vet du kan er og legge ved en merknad at du har satt den pakken sammen og selvølgelig står bak repainten.

 

Eneste jeg kan si er at di som har Majestic sin Dash 8-300 burde sjekke ut Freddy Wilhelmsen sine merge filer, da får man FMC O.S.V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar: Sorry for sent svar, har kutta litt ned på FSX da PCen ikke er så innmari glad i FSX lenger. Den er ikke tigjengelig enda, skal fulføre Danish Package først, hvor hele DAT flåten er inkl. Om du ønsker beta versjonen av dama er det bare å sende meg en PM med emailen din, så skal jeg sende fila på mail :)

 

Edit: Her er readme på norsk:

 

Norsk:

Takk for at du lastet ned OY-RUW til FSX. Dette er mitt første repaintprosjekt, så derfor kan

det være at repainten ikke er 100% korrekt, men etter som jeg vet, er vel det meste riktig.

 

Installering:

Dra filen "Dash8" til om du kjører 32 bit:

C:\\Program Files\\Microsoft Games\\Microsoft Flight Simulator X\\SimObjects\\Airplanes\\Dash8

Om du kjører 64 bit:

C:\\Program Files (x86)\\Microsoft Games\\Microsoft Flight Simulator X\\SimObjects\\Airplanes\\Dash8

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minner om at dette er et fly som er utgitt av dreamwings, og det er strengt forbudt å selge

denne Add-on`en.

Har lagt til 2D cockpit med FMC, orginalt til PSS sin

Dash 8-300.

 

Takk til:

Even Ronglien - Font til tekst på flyet

Benjamin Hennes - Thumbnail Bildet

Og resten av gjengen på fightsim.no for støtte!

 

Credits til DreamWings!

 

Copyright © Bendik Larsen 2012-

Copyright © Dreamwings 2012-

--------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...