Bendik Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Her har dere liveryet jeg jobber med til Dream Wings Dash 8-100, OY-RUW. Benjamin: Denne er vel litt mer en middelmodig? Det gjennstår litt arbeid på nesen, og REG. nr må flyttes litt lenger ned. Det var det. Kommer med flere bilder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Nå begynner det å ligne noe ja, stå på. Men, nå har du startet 3 emner om samme sak, det går bra med en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 De to andre har jeg bedt forumpolitiet om å slette Det er denne jeg kommer til å bruke. Litt bedre tittel osv... Her kommer bildene, etter at feilene er rettet opp På 1. bilde tok jeg opp hjulene litt sent, for en nice fotoeffekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Gjerne send den til meg om du vil ha litt bedre bilder til denne tråden Send PM om du vil det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Kan jeg be forumpolisen om å flytte emnet til passende kategori. Av en eller grunn havnet den under "Kjøp og salg"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Litt konstruktivt: Mangler rødt på propellspinner, og "Danish Air Transport" ved registreringen. Reg skal også vere litt kursiv og www.dat.dk under vingen kan med fordel vere litt mørkere Virker mye, men painten din kommer seg! Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Finner ikke ut hvordan jeg skal få fikset propellspinner. Bruker DreamWings.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Også fint om du får brukt samme bokstavtyper som er brukt på den ekte maskinen. Du kan finne fonter her, ved å laste opp bilder av de ekte fontene: http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Tusen hjertelig takk for all hjelpen jeg har fått! Spessielt vil jeg takke Jan Tore for oppmuntrede kommentarer og tips! Tenker å få lagt ut nye bilder iløpet av morradagen etter at jeg har fulgt tipsene deres. Sendt fra iPhone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 NICE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Takker, Harry. Forresten, hva skjedde med FSRepainters? Har tatt en liten testflight rundt Skien, Geiteryggen, realtime (22:40). Bilder kommer i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Begynner og komme seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Takk takk, Andreas. Her kommer tre bilder etter at jeg oppdaterte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Nå mangler det bare å få propellspinnerene røde. Noen som kan hjelpe meg med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Legger ut en beta, med svarte propellspinnere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Her har du litt hjelp med bokstavene på flyet... Her har du halenummer, teksten under halen samt url'en under vingen (og logoen på halen) Høyreklikk > "Vis bilde" for full størrelse Viktig å få riktig teksttype Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Tusen hjertelig, Even Halelogoen har jeg, men reg. nr skal jeg få på i morgentimene Ok at jeg setter navnet ditt i Les Meg når den endelige versjonen blir sluppet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hehe bare hyggelig Ok at jeg setter navnet ditt i Les Meg når den endelige versjonen blir sluppet? Veel det trengs ikke, men skal ikke nekte deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Du må få litt honnør siden du har ordnet alt av tekst på maskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Her er litt bilder med ny tekst - Takk for det, Even! Kommenter i vei Propellspinnerene skal jeg få helt røde, er en liten svart flekk på de. Når propellene spinner, er delen av spinneren som er forran, litt mer oransje, som de også er i virkeligheten. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Her har dere noen flere shots Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ble bra dette Hadde den bare vert mulig å få tak i til Fs9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Det er den Har laga livery til både FSX og FS9, så alt du trenger å ha, er Dreamwings Dash 8-100 for FS9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Benny: Vil du ha den nyeste versjonen, uten alt det røde på selve motorene, og oppdatert skrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Slipper denne herligheten for offentligheten i morgen, nå har jeg fått fiksa custom 2D panel, med overhead, fmc, custom throttle etc, så jeg lurer på hvor mye Dreamwings har gjort på denne. Kan jeg slippe det som mitt eget fly, men nevne at orginal modell er Dreamwings? Slipper den både for FSX og FS9. Vil bare si tisen takk for all oppmuntring og hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da må du nesten presisere hva du mener med at du har "fikset" en FMC? Hva du kan, og ikke kan, står nok som et notat i nedlastingen til det orginale flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Man kan vel gjøre sånn omtrent det man kan gjøre in real Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Morro og se at dreamwings sin modell enda er i bruk. og enda bedre og se at noen lager en paint til denne. DW har laget en fantastisk fin modell, og en helt ok FDE, Var planer om en V2 av Dash 8'n med VC, men det er lenge siden, så hvem vet. Tviler på at du kan slippe den som din eget Fly, men du kan slippe den som en komplett Dw modell med repaint og panel, men da må du vell gjerne krediter DW, den\\di som har laget panelet også, men d jeg vet du kan er og legge ved en merknad at du har satt den pakken sammen og selvølgelig står bak repainten. Eneste jeg kan si er at di som har Majestic sin Dash 8-300 burde sjekke ut Freddy Wilhelmsen sine merge filer, da får man FMC O.S.V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Mulig å få tak i denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Reidar: Sorry for sent svar, har kutta litt ned på FSX da PCen ikke er så innmari glad i FSX lenger. Den er ikke tigjengelig enda, skal fulføre Danish Package først, hvor hele DAT flåten er inkl. Om du ønsker beta versjonen av dama er det bare å sende meg en PM med emailen din, så skal jeg sende fila på mail Edit: Her er readme på norsk: Norsk: Takk for at du lastet ned OY-RUW til FSX. Dette er mitt første repaintprosjekt, så derfor kan det være at repainten ikke er 100% korrekt, men etter som jeg vet, er vel det meste riktig. Installering: Dra filen "Dash8" til om du kjører 32 bit: C:\\Program Files\\Microsoft Games\\Microsoft Flight Simulator X\\SimObjects\\Airplanes\\Dash8 Om du kjører 64 bit: C:\\Program Files (x86)\\Microsoft Games\\Microsoft Flight Simulator X\\SimObjects\\Airplanes\\Dash8 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Minner om at dette er et fly som er utgitt av dreamwings, og det er strengt forbudt å selge denne Add-on`en. Har lagt til 2D cockpit med FMC, orginalt til PSS sin Dash 8-300. Takk til: Even Ronglien - Font til tekst på flyet Benjamin Hennes - Thumbnail Bildet Og resten av gjengen på fightsim.no for støtte! Credits til DreamWings! Copyright © Bendik Larsen 2012- Copyright © Dreamwings 2012- -------------------------------------------------------------- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.