Gå til innhold

Flynerder bygger Flesland på nytt


Benjamin Hennes

Anbefalte innlegg

Hyggelig dere likte artikkelen. Det var jo mye jeg ville ha med, men en får ikke alt her i verden. Diverse kriser & plutselig avreise gjorde det ikke enklere. I morgen er det KLM dag for meg, ERJ til Amsterdam, og 744 eller 777 til Curacao. AoN utgitt, intervju fullført, og jeg stikker av på grundig vis :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med meget bra prosjekt, alle dere som har bidratt.

MEN: hva er brukt for å skape litt (mye!!) mer realistiske bølger og hav i disse filmene. Jeg bruker FEX og har de addons mr Thomsen har anbefalt. Bruker også UTE, her også med Andrew sine anbefalinger.

Gratulerer. Dere gleder en hel FS-verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til Rio fra Curacao, sailing, not flying. En positiv overraskelse er at nettet er forholdsvis steady, men ikke kjapt.

 

Bølgene på videoene er etter min mening for store til å være inne i en fjord ja. Har seilt hav og fjord siden 1987, og det som ligner mest får jeg til med FEX:

 

Animation: Calm Lazy

 

Water: Cold Scandinavian - av Erik Bjørnwall fra SWED2011 teamet.

 

Cold Scandinavian lastes ned fra FEX om man har laget seg en login. Masse ekstra snacks tilgjenglig da. I tillegg slår jeg av alle MS bølgeeffekter, som bare dreper realismen i fjorder og innlandsvann. Enten ved å sette Special Effects til null i FSX, eller manipulere selve effektene. Burde nesten lage en FAQ eller blogg om det der greiene etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...