Benjamin Hennes Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hei! Da er saken som meg og Andrew har samarbeidet kommet på NRK Hordaland sine nettsider. Takk til Andrew som lot meg bidra med 2 videoer. Veldig kjekt samarbeid mellom meg, Andrew og journalisten... Sluttresultatet ser dere her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.8266005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Egeland Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Der var den klar. Har ventet litt på denne. Artikkelen var fin og det samme var filmene. Fin flyving også. Håper det fører til mer omtale om flysimulering utenom miljøet. Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaran Berntzen Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Flott grafikk, og supre detaljer. Håper den ikke blir for tung mtp fps. Godt jobbet, folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Fin artikkel! Bra tekst, illustrasjoner og ikke minst videoer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hyggelig dere likte artikkelen. Det var jo mye jeg ville ha med, men en får ikke alt her i verden. Diverse kriser & plutselig avreise gjorde det ikke enklere. I morgen er det KLM dag for meg, ERJ til Amsterdam, og 744 eller 777 til Curacao. AoN utgitt, intervju fullført, og jeg stikker av på grundig vis :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Gratulerer med meget bra prosjekt, alle dere som har bidratt. MEN: hva er brukt for å skape litt (mye!!) mer realistiske bølger og hav i disse filmene. Jeg bruker FEX og har de addons mr Thomsen har anbefalt. Bruker også UTE, her også med Andrew sine anbefalinger. Gratulerer. Dere gleder en hel FS-verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 På vei til Rio fra Curacao, sailing, not flying. En positiv overraskelse er at nettet er forholdsvis steady, men ikke kjapt. Bølgene på videoene er etter min mening for store til å være inne i en fjord ja. Har seilt hav og fjord siden 1987, og det som ligner mest får jeg til med FEX: Animation: Calm Lazy Water: Cold Scandinavian - av Erik Bjørnwall fra SWED2011 teamet. Cold Scandinavian lastes ned fra FEX om man har laget seg en login. Masse ekstra snacks tilgjenglig da. I tillegg slår jeg av alle MS bølgeeffekter, som bare dreper realismen i fjorder og innlandsvann. Enten ved å sette Special Effects til null i FSX, eller manipulere selve effektene. Burde nesten lage en FAQ eller blogg om det der greiene etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Takk igjen, Andrew. Enig i dette med høye bølger, men med liten kuling så kunne de med litt fantasi se slik ut. I alle fall bedre enn det jeg har fått til med min FEX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.