Benjamin Hennes Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei! Har skaffet meg C90`en fra Carenado, og ville dele noen skudd med dere. Enjoy! Takk for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Widerøe???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Fine bilder Benjamin. Det er vel sikkert privat flyet til en av sjefen i Widerøe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Har kjøpt flyet, men savner dokumentasjon for piloten. Er det mulig å laste ned fra Aerosoft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 27. september 2012 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2012 Der blir liggende en egen mappe "Carenado" under roten av FSX. Der ligger alle dokumenter tilhørende flyet om det var det du mente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Kjempefine bilder! Kanskje et dumt spørsmål, men er du fornøyd med flyegenskaper, lyd og totalopplevlsen? Tror nok dette blir mitt neste fly.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ja det ligger noen sjekklister og andre dokumenter der. Får ta en ordentlig kikk på det i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Flotte bilder og en sprek maskin utseendemessig også King Air´n med Widerøemaling på kroppen. Jeg hadde gledet meg veldig til denne kom ut husket jeg. Tenkte tilbake på alt moro og vel tresifret ant. timer totalt jeg hadde med B200 King Air´n til Aeroworx og i FS 2004. Og denne King Air´n er er flott simulert på alle mulige måter syns jeg, men dessverre er det det av samtlige fly jeg har hatt inne på maskinen min som krever mest av resursser, og er i praksis dessverre uflybar hos meg. Savner derfor som Carenado gjorde i gamle dager, at de også hadde laget en todimesjonert panel til dette flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Widerøe???? Nei, det er Norwegian. Flotte bilder, sjefen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har du linken til flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Carenado C90 King Air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Og dommen er :-) nå er jeg spent, suger frames? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Min feil, jeg mente linken til Widerøe liverien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nydelige bilder som vanlig B, og bildene 6,8 og 9 skinte ekstra godt i mine øyne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.