Bjørn Olav Henjum Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Da jeg sist var aktiv her så likte jeg veldig godt å bla gjennom nevnte fora mens jeg hadde litt tid til overs på jobb. Jeg skjønner ikke helt det 'nye' systemet. Er det mulig å velge opsjoner der bildene er i full-screen-modus som før, og listet etter hverandre i samme tråd? Jeg kan ikke tenke meg at båndbredde lenger er noen faktor for å endre disse foraene, så jeg lurer på hvorfor de er endret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hangaren -> Screenshots -> Screenshots Arkiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Takk skal du ha. Jeg trodde ikke det var mulig å legge inn bilder her lenger, men ser at det flittig brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er vel langt i fra så flittig brukt som det var tidligere, fem tråder i løpet av ei uke og tre uten svar. Det er litt mer aktivitet på naboforumet, men det er til tider ganske dødt der også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Tror mye av grunnen er fordi folk begynner å bli relativt lei av å se den ørtende 737'en fly fra Oslo til wherever. Mye pen grafikk ute og går, såklart, men etter det 9583 bildet av 737 så begynner folk å gå lei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.