Gå til innhold

Iron Mic-forsøk i Norge i ukene fremover


Reidar Fredrik Frydenlund

Anbefalte innlegg

Virker som vi ble bitt av basillen når gutta med C1++ tok Iron Mic på Oslo i forrige uke. Nå ser det ut til at Gardermoen tower blir denne ukens vinner.

Men spørsmålet er, skal vi fortsette med dette? Jeg har utrolig lyst! Og da kanskje på litt andre plasser enn Oslo-området.

 

Jeg foreslår Værnes Approach og Røros TWR/APP. Værnes neste uke, og Røros uken etter.

 

Er det stemning for det? Vil man evt. være med og bidra? Både som pilot og flygeleder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke S3 rating, men kan alikevel foreslå Sola. Der har alle S3s mulighet til å kontrollere, og ZV vil nok trekke endel trafikk fra utlandet også, med tanke på at aerosoft nettopp slapp det nye payware sceneryet. Tipper det kommer til å bli mere trafikk der enn på VA ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde jo også prøve å gå for "the grand slam" med TWR, APP og CTR, vil tro det begynner å bli noen ATCer rundt om i det ganske land sett ut i fra antallet utsjekker og treninger som har vært i det siste. Jeg jobber med min egen også, så blir lett med på ett sånt forsøk. Om vi atpåtil tar et sånt forsøk litt ut i distriktene begynner det å bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik så det ut nå nettopp når jeg logget av :

 

ENVA_TWR 52:07

HOU_TWR 48:58

UNKL_TWR 45:12

 

Vi er så vidt i ledelsen, men det er meget hard kamp fra USA og Russland. Han som sitter på UNKL satt en 17 timers session i går, så jeg tipper han kommer til å bli sittende en god stund til før han gir seg (han er på 5.5 timer nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at vi er 7 minutter bak (!). Det varierer litt fra kilde til kilde.

http://fs.mine.nu/stats/showstats.cgi sier :

 

ENVA_TWR 111:41

HOU_TWR 111:41

 

http://stats.vatsim-germany.org/atcbypos.php?facility=TWR&sort=last+week sier :

 

ENVA_TWR 112:16

HOU_TWR 104:59

 

Min manuelle utregning fra stats.vatsim.net sier

ENVA : 110:02

HOU : 110:05

 

Houston har også ett annet callsign, HOU_1_TWR, med 4 minutter. Det er selvfølgelig mulig at det har vært noe overlap.

 

Det blir spennende å se hvordan vi ender opp. Det hadde vært for jævlig å tape med 3 / 7 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes noen kan bidra litt på ENOS resten av uka.

 

1 LCCC_CTR 28/03/2012 19:32 39:39

2 LUUU_CTR 28/03/2012 19:32 30:00

3 ENOS_1_CTR 28/03/2012 18:26 29:41

 

 

Jeg kjører på med 10/12 timer skift om natten. (Som jeg har gjort de 2 siste nettene)

 

 

Edit klokka 10:10

Jeg logger av etter drøye 12 timer på radaren.

Kypros sitter og sanker timer for harde livet, men jeg har fått tatt inn noe i løpet av natten.

Status nå er som følger:

 

1 LCCC_CTR 29/03/2012 46:08

2 ENOS_1_CTR 29/03/2012 41:48

3 LUUU_CTR 28/03/2012 30:24

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...