Benjamin Hennes Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei! Har hatt meg 2 "FSX" sessions i dag... En med NGX som gikk fra Oslo til Arlanda og en tur som fortsatt foregår på Hangarskip utenfor Bodø på MP Her er litt "Shots" fra turene: Først et fra Oslo og Arlanda T-45C Goshawk utenfor Bodø Undertegnede, Øystein og Ernie samla på USS Nimitz. Her har dere bonusbildet som jeg vant Screenshot konkurransen hos Aerosoft i Oktober med! Dank für mich! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Pent dette! Flott paint på bilde nr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Utrolig kule bilder! Likte spesielt det siste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sehr gut Benjamin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Virkelig flotte bilder Benjamin Keep on the good work Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Takker for responsen, Folkens! Alltid like gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei Siste bildet var lekkert rett og slett.. Ett bilde som sier mer en 1000 ord om hvorfor folk flyr.. det være seg privat, eller flygere i flyselskap.. Eller som skrivebordspiloter;) Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Takk for det, Oddvar Det siste er nok en av mine beste FSX bilde, om ikke det beste jeg har hatt i min karriere som skrivebordspiloter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Grove bilder! Likte de særs godt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 eg likar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Flotte bilder ja. Bilde NR3 falt i smak Likte vannet veldig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.