Gå til innhold

Nødlanding?


Gjest Ådne Skaar

Anbefalte innlegg

Gjest Ådne Skaar

Var inne Flightradar24.com og fikk øye på denne situasjonen:

 

Ndlanding.jpg

 

Noen som har peiling på hva som har skjedd, eller er det bare flightradaren som tuller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Aslak sier, skulle hente modern som fløy Norwegian med -800 tidligere i år eller slutten av fjordåret.

Pga snø så ba jeg forumets Svale Leren følge med på scanner og rapportere til meg.

Joda han sendte melding om at Norwegian hadde estb. på loc, rwy 25 på Molde, Til slutt hørte jeg flyet med helt feil lyd, ... Go Around tenkte jeg, noe som Svale bekreftet senere. Så var det brøyting av banen og flyet virret oppi der.

 

Så hørte jeg landing og reversering og ble ganske glad.. Men NEIDA, det var SAS med sin -600 som landet.

Norwegian ble sendt tilbake til GM, etter at det var diskutert Ålesund, der været var enda værre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

737-800 er vel en god del lengre enn -600 og -700, regner med at den har større masse ved landing (37,104kg -600 vs 41,145kg -800 empty weight), noe som igjen vil resultere i en lengre bremselengde ved samme hastighet. Nå synser jeg bare, men fysisk sett stemmer det. Garantert noen andre som sitter på fasitsvaret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...