Gå til innhold

Microsoft flight ute nå snart??


Christian Ramberg

Anbefalte innlegg

Det eneste som gjør meg litt skeptisk til Flight er at jeg ikke har sett ett eneste screenshot fra noen andre plasser enn Hawaii.

 

Jeg håper, tror og forventer at Flight kommer til å inkludere hele verden, men inntil jeg ser screenshots som bekrefter det, er jeg fortsatt litt i tvil.

 

Selv har jeg nylig konvertert til FSX, men har ingen betenkeligheter mot å hoppe over til Flight dersom man kan kjøre det med relativt akseptabel frame rate, og selvfølgelig om det virkelig inkluderer hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Philip Havig

Litt off-topic:

 

Muligens et teit spørsmål, men spør like vel:

Er det jeg som har misforstått, eller er Flight et spill mer enn en simulator? Altså slik at det er mer "install & go" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som gjør meg litt skeptisk til Flight er at jeg ikke har sett ett eneste screenshot fra noen andre plasser enn Hawaii.

 

Jeg håper' date=' tror og forventer at Flight kommer til å inkludere hele verden, men inntil jeg ser screenshots som bekrefter det, er jeg fortsatt litt i tvil.[/b']

 

Selv har jeg nylig konvertert til FSX, men har ingen betenkeligheter mot å hoppe over til Flight dersom man kan kjøre det med relativt akseptabel frame rate, og selvfølgelig om det virkelig inkluderer hele verden.

Nei DET skal du ikek være i tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens et teit spørsmål, men spør like vel:

Er det jeg som har misforstått, eller er Flight et spill mer enn en simulator? Altså slik at det er mer "install & go" ?

Regner med at det er på omtrent samme nivå som FSX er rett ut av boksen. Men jeg ser ikke bort fra at de legger inn flere spillelementer for å lokke til seg flere spillere. Flysimulatorer er trossalt en veldig smal sjanger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan bli spennende å se hva som skjer mht. bakoverkompabilitet, mm. Dersom Flight fortsetter der FSX slapp mht. fokus på CPU vil det i alle fall være de færreste av oss som kan drømme om å få en akseptabel FPS.

 

Jeg sparer rett nok til en ny PC som bl.a. burde kunne kjøre FSX rimelig greit, men håper selvsagt at Flight blir lagt opp slik at det blir et aktuelt program også for mer seriøse simmere. Så spørs det hvordan det blir for "3rd party addons"... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv så håper jeg Flight blir en helt annen coding. Dvs. at det blir en saftig blanding av CPU og GPU. Selve simuleringen av hvordan flyet beveger seg på er avhengig av mange kalkusjoner (CPU), mens det man får presentert på skjermen er avhengig av GPU. Finner Microsoft en balansegangen der, så er jeg solgt og hiver FSX med diverse add-ons i søppelbøtta sammen med FS9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...