Morten Nelson Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Slenger inn et bilde fra final i Tromsø. Tok en liten runde for å teste shade, og det får 5 stjerner i boka fra meg. Både skyggeområdene og områdene med dårlig sikt ble betygelig bedre. Er det en måte å få shade-filene til å være lastet inn hele tiden, uten å måtte starte FSX via Shade-programmet? En ting til: Er det noen her som kan hjelpe meg å få noen bilder av terminal-byggene i Tromsø? Mangler bare det for å få sceneriet klar til resten av verden, hvis jeg ikke husker helt feil. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Det var pent! Hvilket scenery? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Det var pent! Hvilket scenery? AoN 3 (Airports of Norway V.3) Norske broer. NSX II (Norway Scenic X v.2) Alle finnes i filbiblioteket her inne. Så til bildet. Absolutt nydelig. Shade er et produkt i "løp og kjøp så fort kan" kategorien. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Ser virkelig at det er mye til Norge jeg må installere.. Siter
Morten Nelson Skrevet 13. september 2011 Forfatter Skrevet 13. september 2011 Fotoscenery + gmax-modeller rundt området er laget av Pasi, men har enda ikke blitt gitt ut pga manglene bilder av terminalbyggene. Og ellers er alt som Paul-André sier. Siter
Roar Midttun Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Oi,for en flott rullebane,Morten. En ting til! Hvordan har det seg at du ikke er noen trær i start på RW 01? Jeg har en masse trær på begge sider,noen som har tips for å få det fjerna? Siter
Morten Nelson Skrevet 13. september 2011 Forfatter Skrevet 13. september 2011 Som sagt, sceneriet er ikke ferdi enda. Så og si alt dere ser er enda ikke sluppet til massene da vi mangler bilder av terminalbyggene. I mellomtiden anbefaler jeg på det sterkeste Andrews pakke med norske flyplasser. Det er store forbedringer der, noe man ikke kan leve uten som nordmann. Siter
Roar Midttun Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Mener du da AON_V3.0,for den har jeg allerde Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Sender du meg litt detaljer på hva du vil ha , kan jeg ta litt bilder på torsdag for deg :-) Siter
Simen Elvestad Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Vil ikke mase, men blir det gule markeringer på rullebanen(e) ? Siter
Morten Nelson Skrevet 13. september 2011 Forfatter Skrevet 13. september 2011 Det finnes et lite program som fikser det for deg. Enkel bytte mellom gul og hvit. Bare latskap som gjorde at jeg ikke brukte gule merkinger mens jeg testet Shade. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.