Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger inn et bilde fra final i Tromsø. Tok en liten runde for å teste shade, og det får 5 stjerner i boka fra meg. Både skyggeområdene og områdene med dårlig sikt ble betygelig bedre.

pmdgentcshade.jpg

Er det en måte å få shade-filene til å være lastet inn hele tiden, uten å måtte starte FSX via Shade-programmet?

En ting til: Er det noen her som kan hjelpe meg å få noen bilder av terminal-byggene i Tromsø? Mangler bare det for å få sceneriet klar til resten av verden, hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Som sagt, sceneriet er ikke ferdi enda. Så og si alt dere ser er enda ikke sluppet til massene da vi mangler bilder av terminalbyggene.

I mellomtiden anbefaler jeg på det sterkeste Andrews pakke med norske flyplasser. Det er store forbedringer der, noe man ikke kan leve uten som nordmann.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Sender du meg litt detaljer på hva du vil ha , kan jeg ta litt bilder på torsdag for deg :-)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...