Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2011 Fikk noen få bilder fra turen i kveld koselig å komme i gang igjen Måtte legge til bilder da goffen kom med damene litt senere men da var alle reist bare meg og Paul Andre var der og geledet han ned Takker for turen :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Så kommer det bilder fra denne fronten også! Første ordentlige Søndagstur, men på langt nær den siste! He e bilda'n! Takk for turen folkens! Håper på fler av samme kaliber! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Flere bilder fra før turen og under turen. Ernie og Øystein i lowpass Ernie på touch 'n go på KORS Mads på ved ned til Diamond Point Ernie kom også ned her Thor svirrer rundt i Kvikklunsj Møljetakeoff på Cushman Brokete gjeng på vei ned til Bowerman Jan Arild dukka plutselig opp, trøbbel med throttle iflg. han selv. Parkert ved hangarene på Bowerman Takk for turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nais bilds! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ser virkelig morsomt ut på de der søndagsturene! Fine bilder også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Flotte bilder folkens. Ingen bilder fra meg dessverre ettersom jeg hadde textureproblemer på 210 og Beaver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Johnny Nilssen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fine bilder fra en tur i varierte omgivelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dette var utrolig flott å se på! (Utrolig fin grafikk dere har btw) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2011 Her var det mange fine bilder !! Og jammen var det gøy å komme sammen igjen på tradisjonell søndagstur, fin rute og passelig lang for "low and slow". Først et par sjåtts fra "oppvarmingen", hvor Øystein og æ fløy ruta omvendt :grin: . ..... og så noen fra den "offisielle" turen..... I pen og pyntelig formasjon med Fred . Hvor vi snart fikk følge med Mads og Paul-Andrè. Og det tradisjonelle gruppebildet. En fin samlig flymodeller . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Flotte bilder folkens, og takk for turen! Tok noen få bilder jeg og, men ikke så mange. Som Super Cub er man automatiskt med å danne halen, som Fred sa :grin: Etter Fatal Error og diverse andre problemer byttet jeg til Yak-52 og startet på Bowerman får å møte de andre. Gruppebilde Takk for turen igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.