Gå til innhold

737-800NGX - cockpit


Anbefalte innlegg

Hei! Satt oppe til langt på natt for å få tak i NGX så raskt som mulig, men diverse hendelser førte til søvn og mareritt hos meg! I dag tidlig derimot, var flyet i mine "hender" (Harddisk).

 

Har ennå ikke fått testet flyet skikkelig foruten et par takeoffs og landinger. Til dere som bruker FSX og ikke har dette flyet. Løp og Kjøp. I motsetning til iFly som dro min FPS ned i avgrunnen, gir PMDG NGX en opplevelse uten like. Skarpe cockpittexturer og ENORMT god kvalitet på modelleringen. FPS uberørt iforhold til defaultfly - 35FPS. :D Blir det bedre?

 

2011-8-5_19-27-10-607.jpg

 

2011-8-5_19-28-25-686.jpg

 

For å oppsummere mitt førsteintrykk.

 

Flyet er genialt modellert og alle knapper er trykkbare. Lysene kan dimmes overalt, så man får lys etter en hver smak og forhold. HUDen er et eget kapittel. Ikke negativt, neinei, men helt forj*ævelig bra. Noe av det feteste jeg har vært borti!

 

Gode flyturer karer, så blir det nok MANGE bilder av denne maskina fremover!

 

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den innstallert! Står på EHAM og skal til ENGM med live atc, real weather og litt stash :D Holder på å programmere FMC og konfe denne fantastiske maskinen. Jeg er relativt kravstor, og har bare en ting å si: heelt utrolig fantastisk! Ikke bare fordi det er en 73G men også fordi grafikken er fantastisk pen å se på og systemene virker gjennomtenkte. Jeg har så langt ikke funnet "irritasjonsmomenter". Uansett, så er dette en helt annen verden enn noe annet addon jeg har prøvd : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...