Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Var på en liten dansketur her i begynnelsen av uka, og rett etter vi startet seilasen hjem fikk jeg øye på dette grusomme synet.. I allfredens verden tenkte jeg,, det går da sandelig ikke an å lage så stygge båter og faktisk sjøsette dem og la dem gå i offentlig farevann. Men jo mere jeg kikka på denne balja så slo det meg at det er jammen visse likheter med denne maskina. Helt klare likhetstrekk og familie båndene er der det er jeg helt sikker på. :grin: Det burde være helt klare regler på hva man utsetter øynene til offentligheten med spør du meg. Jeg skal aldri kalle Skibladner stygg igjen etter dette. Det får være det positive.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 3. august 2011 Members Del Skrevet 3. august 2011 Ombygd russisk torpedo på steroider? Ser grusom ut. Mannskapet går sikkert i burka for at de skjemmes... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nei den der var ingen fint syn nei.. :grin: Huff huff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Mmmh! Ser ut som flydesigneren har fått seg ny jobb og var tom for nye ideer Pent kan det ikke sies å være. Får håpe vedkommende kan gi seg snart og holde seg unna alle andre bransjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ser ut som om han har hentet idéen fra X-baugen, men har glemt designet i fylla :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Furuseth Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ser rett og slett ut som de startet på et luftskip og avsluttet det hele som et/en fly/båt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2011 :grin: ho hooo, du Øyvind du Øyvind, du har nå blikket for morsomme sammenligninger :grin: !! Mmmh! Ser ut som flydesigneren har fått seg ny jobb ...... he he, det er tydelig at han ble tvunget over på design av båter, da vi ikke har sett så stygge fly siden Stratocruiser`n ble gjemt unna på museum :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.