Gå til innhold

STRG?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vet ikke i hvilken avdeling jeg burde postet dinna posten her, men jeg prøver :)

 

Hva betyr STRG?

Sitter og ser gjennom en manual for ett helicopter som jeg har lastet ned og der står det at jeg må trykke STRG-E for å auto starte motoren. Først tenkte jeg at det må være en trykk feil, og tenker at han må ha meint Ctrl- E, og prøver det, men det var feil.

Så da sprø jo jeg dere kloke hoder her innpå forumet om hjelp :grin:

 

Ps. Har skjekket på Google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir akkurat som å koble inn "The Stig" eller tyske STRG tysk som betyr Ctrl(top-Control). Jawohlfor de ab uns som har gefulgt ein bischen mit damait die Populäre Englische Top-Gear serien. Mao. man können fast ja ebensom fast niedzutrieten! Die aller meisten von Konkurrenten hast dann fast bald aufgegebent oder ganz nähe dazü leider!esta konkurrentane er allrede trygd am parkplätze eingestelled parkert und dann ebenzo nur nach ein zwei-trei Runden mit diese fantastische Pilot beim Rad!! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...