Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 3. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 3. juli 2011 We are pleased to announce that exclusively at Captain Sim online store, from 00:00 to 23:59 05JUL2011 (UTC) everything is Euro 9.99! Visit us at: http://www.captainsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 CRAP!! Jeg som kjøpte CS 707 i går!! :crazy: Jaja, får snuse å se om det er noe annet jeg kunne ha tenkt meg der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hmm, kanskje en 707 da? Kjekt å kunne se Ernst på skikkelig vis enkelte ganger :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaran Berntzen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Sikkert fint, men kunne de ikke heller få modellene sine opp og gå 100 % før de kjører slike kampanjer? Både CS 727, 757 og 767 har en deltaljer som burde vært utbedret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Så kan det vel nevnes at fspilotshop også har 50% rabatt på opptill 100 forskjellige produkter nå 4 juli, bla noen modeller fra Iris og Vertigo studios kan nevnes, eller hva med PMDG's 747 til halv pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Da ble det ei h*lvetes katt på noen av oss, her er det jeg og Øyvind som kvesser klørne på Robert :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Regner med at Ernie har denne maskina fra før men hvis ikke her er ett par teasers. Å fyttikatta over Hamar på morran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. juli 2011 et par bilder fra meg over HAMAR oppe i 31000fot på det meste rett over Hamar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg benytta ihvertfall sjansen til å skaffe meg 767 og C130 i dag hos CS.. Bare sånn for å ta igjen "tapet" etter å ha kjøpt 707 to dager for tidlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Da ble det noen nye fly på meg også :whistle: Ypperlig mulighet nå som det var så billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.