Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Var nesten på vei i seng når jeg så at Carenado hadde sluppet C210TM-en på Facebook, så da ble det en litt lengre kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Lekre bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Man blir vel pent nøtt til å trekke visaen etter en bildeserie som denne! Pent Olaf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Den flymaskinen der bringer minner fra når jeg var liten og min far eide en T210N (LN-TFI). Etter min mening verdens fineste maskin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 PEN flymaskin...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. juli 2011 Herlig reiseredskap, flyr som en drøm og lydkvaliteten en nytelse . Ikke like rå som Lancair, men takler små flystriper i vanskelig terreng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Herlig maskin i god gammal Carenado kvalitet. Ute på prøvetur nr 2 her nå fra YSCH til YBCG i nydelig vær. Modellen oppfører seg glimmers så langt. Takker for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.