Fred Solli Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Denne digga jeg fred! Takk skal du ha! Ikke bare du som har denne som favorittfly i bushen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 For en vakker samling av fantsisk flott flyhistorie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nydelig! Her er en annen favoritt: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A3NSLmGanZ0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Herlig bushfly. Jeg tror jeg emigrerer til Sara og gjengen, lever i en koje i skogen ved et vann. Og der ligger Beaver'n og venter. Drakk det Spitfire ølet mye før da jeg var ung og festa Fred. Dyrt men veldig bra engelsk øl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 26. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 26. mai 2011 Flott snutt den likte jeg, bruker beaver mye på bush flyging på simulatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Skikkelig bra den der, Fred. Koste meg stort. Takk for at du delte den med oss RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Åjadda! Det er slik det skal låte, en skikkelig teaser for å laste opp Beaveren og stikke til skogs, takk for at du delte denne linken med oss Fred! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.