Jacob Jeppesen Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg kiggede på nogle billeder på airliners.net og jeg undrede mig over hvad C/n og cs betyder. Hvad er det for noget? Hilsen Jacob Jeppesen Danmark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Kan være skrivefeil for S/n? Serial Number? CS : Callsign Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 CS = Counter-Strike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Morten Nelson: CS = Counter-Strike Måtte jo komme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hehe det måtte det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Morten Nelson: CS = Counter-Strike LOL, skulle til å skrive det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duc Thang Nguyen Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Det med C/n er code number for flyet i rekken der den blir produsert. Cs er color scheme, fargen på kroppen til flyet. Counter strike har ikke noe md fly å gjøre... Hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 CS = stridsudyktiggjørende gass. Den som ikke vet det har ikke gjennomgått hva man før i tiden kalte verneplikt - som man nå kan kalle vernefrivillighet... eller OPT-OUT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Klikket inn for å skrive counter strike ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.