Svale Andre Leren Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei alle! "Sunday 29th, we wish you all a warm welcome to Norway, and a nice approach to Værnes airport near Trondheim. Anyway, if you come as an IFR or VFR flight, or you come with a boeing737 or dash8, we wish you welcome to this nice airport in mid-Norway. Surrounded by wonderful landscape with high mountains inbound for runway 27 and a beautiful fjord inbound for runway 09. There are no excuses not visiting this small, but lovely airport! See you at the runway. " Da fortsetter jeg og Snorre vår "event" turne?! Denne gang er det Værnes som står for tur. Denne gang blir det også annonsert på Vroute. Staffing liste under: Må ha: ENBD_S_CTR: ENVA_D_APP: Reidar F Frydenlund? ENVA_APP: Snorre Bigseth ENVA_TWR: Svale Leren (ser ingen grunn til å ha GND på denne flyplassen ettersom at det kun er en taxiway, derfor "utlyser" jeg ikke den." Fint å ha: ENOS_CTR ENGM_TWR ENBD_CTR Andre diverse steder i Norge, du/dere har lyst å sitte:) Da ønsker jeg alle, atc som piloter velkommen til Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 I'll be there! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Bra tiltak! For å trekke folk utenfra kan det være lurt å oppgi på vroute hvor de finner charts og sceneries for Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Bare et lite pirk: det heter ENBD og ikke ENBO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Værnes Director? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Værnes har ingen director, Flesland og Gardermoen only i Norge! Don`t know Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Men finnes Værnes Director på VATSIM Den kan i alle fall bookes i vroute :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mulig det var en director likevel, ser det er noe ENVA_D_APP om det er for director eller departure vet ikke jeg, men sikkert noen local lads som vet 119.150 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Værnes har director. Sjeldent eller aldri brukt i real life. Men posisjonen finnes, så bruk i vei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Da tar jeg director! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Høres bra ut. Da blir det bare morsommere! Anbefaler alle som skal være med å booke posisjon i vroute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kommer på ca. halv åtte.. Eller senere.. Jeg booker ikke mtp. at om det skulle bli kø på vei hjem blir det sent.. Men skal gjøre mitt beste for å komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Det nærmer seg, litt over endag igjen. Men vi mangler fremdeles noen på CTR, noen intr.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Får prøve å bli med her... Synd det er litt kort, da. Er jo flydag på Kjeller i morgen som man også må få med seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian W. Sager Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg gjør som jeg har gjort hele uka. Tar kvelden på Kvernberget. Ivar: Jeg forventer en cessna fra deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.