Gunnar van der Meeren Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det nærmer seg utgivelse av Milviz sin T-38 Talon. Etter å ha malt bare hvite talons, så må jo familien også ha et svart får... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Meeeget pent Gunnar. Jeg gleder meg stort til både fly og paints.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Snadder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 19. mai 2011 Du gjør det ikke akkurat smertefritt å måtte vente på denne modellen :grin: Fabelaktige painter du viser fram, og som jeg har forstått på noen av beta-testerne, T-38 blir realistisk så det holder!! Spenningen stiger . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Takker alle sammen. T-38 er en skikkelig utfordring å fly. Jeg innbiller meg at egenskapene kan minne om F-104. Den krever mye fart og oppfører seg veldig stabilt og eksemplarisk over 300 kts. Wingrock er et kjent fenomen på T-38, og dette er også godt simulert. Vær forberedt på høy landingshastighet - her er realisme til tusen. :grin: Det er også laget en AI modell. Denne har jeg ikke prøvd mye ut enda, men den skulle i allefall kunne hjelpe på fps ved bruk av FS Recorder, eller andre formasjonsverktøy. Vel, dere kan bare glede dere.... ...Og - jeg har fått fast jobb i Milviz Teamet :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Gratulerer med jobben Gunnar. Da er vi sikret flotte paints på Milviz utgivelsene heretter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. mai 2011 Gratulerer Gunnar, her har Milviz gjort et kjempekupp . Nå blir det vel betalt firmatur til Lelystad :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.