Gå til innhold

Feilmelding i filbiblioteket


Jan Erik Kristoffersen

Anbefalte innlegg

Når jeg skal laste ned Afd for kjevik:

 

Ingen tilgang!

Du har forsøkt å laste ned en fil fra filbiblioteket på FlightSim.no ved å følge en link fra en annen site.

Slik linking er ikke tillatt, og dette fører til denne feilmeldingen.

Filen du forsøkte å laste ned finnes i filbiblioteket på FlightSim.no.

 

[ 20.12.2002, 15:38: Endret av: Dag Johansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du når du skulle laste ned filen?

 

Jeg oppdaget i dag at det er veldig mange andre siter som driver på og linker direkte til filene, og jeg la derfor inn en "referrer-sjekk" på linken. Dette vil si at den bare funker på siden her, men det kan være tilfeller der det kan skjære seg. Om du f.eks drar linken over til et annet vindu/program vil den ikke funke. Om du klipper og limer inn URLen vil den heller ikke funke. Å klikke på linken på vanlig vis med venstre musetast burde fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jan Erik Kristoffersen:

Når jeg skal laste ned Afd for kjevik:

 

Ingen tilgang!

Du har forsøkt å laste ned en fil fra filbiblioteket på FlightSim.no ved å følge en link fra en annen site.

Slik linking er ikke tillatt, og dette fører til denne feilmeldingen.

Filen du forsøkte å laste ned finnes i filbiblioteket på FlightSim.no.

Kan det tenkes at du har Norton Internet Securtities e.l. software aktivt? Jeg fikk samme feilmelding med denne softwaren aktivt når jeg skulle laste ned fil i dag. Å deaktivere denne før du klikker på nedlastingslinken hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk same problemet akkurat no.

Henta først ned eit par filer, det gjekk greit.

Men når eg skulle hente neste fila fekk eg

"Ingen tilgang! Du har forsøkt ..... Slik linking er ikke tillatt, og dette fører til denne feilmeldingen."

Denne fekk eit par gongar, men så fekk eg plutseleg henta den ned.

Men når eg prøvde ein gong til kom feilmeldinga igjen.

 

Merkeleg "[Forvirret]"

 

Dette gjaldt fila: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/search.cgi?query=2krdstrs

 

[ 20.12.2002, 16:17: Endret av: Knut Arne Nygård ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje sjekke med cookie om bruker er pålogget,og i så fall gi "ubegrenset" tilgang. Sånne sperrer har gitt meg mye trøbbel med Getright/Opera kombinasjon tidligere.

 

Å downloade med innebygd downloadfunksjon (både IE og Opera) feiler for en modembruker (les: meg) så mye at det rett og slett ikke lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...