Per Johansen Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Knuffingen Airport er nå åpnet! http://www.youtube.com/user/MiWuLaTV#p/a/u/0/mRQ2pOGwVag Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Utrolig stilig! Jeg har latt meg imponere av modelljernbaner tidligere, men dette er jo på ett nivå helt for seg selv! Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Med det navnet trodde jeg først det var en ny småflyplass i Norge som hadde åpnet Det er ikke bare flyplassen som er verdt en kikk der. Alt det andre de har bygd opp er også imponerende. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Med det navnet trodde jeg først det var en ny småflyplass i Norge som hadde åpnet Både jeg og "Cub'en" fikk også forhåpninger der.. :grin: Siter
Bjørn Petersson Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Helt sykt hva slags detaljer de får inn i kreasjonene sine, se på noen av de andre videoene de har, et sted for den som har et øye for detaljer og skikkelige kunstverk. Personlig synes jeg dette er mer kunsverk enn de som kaster litt maling på et lerret og kaller det for moderne kunst. Siter
Inge Jenstad Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Enn om man var av de beste innen miniatyr-elektronikk og ditto bygging. Dette må være alldeles fenomenalt artig. I alle fall for en som i unge dager var ganske god til å bygge indianerlandsbyer og cowboyfort. At man ikke har 10 millioner og er 20 år igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.