Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La den ut i X-Plane-delen av forumet, men antar det er litt snevert publikum der ift. her..

Min første tur fra flyplass til flyplass med waypoints programmert i en FMC app for iPad.

Flyet fløy seg selv fra punkt til punkt, inkludert landing.

Jeg flyr for det meste VFR i mindre fly, men ble mektig imponert når jeg som "luftfartsidiot" greide å få det til å gå på automatikk. Stort sett kun throttle som ble justert av og til. Dette var gøy!

Dette er brukt i videoen.

- AirTrack plug-in / iPad app

- Dash 8 Q400

- REXPlane (skyer og atmosfære)

- ENVA scenery (veldig utdatert, men bedre enn ingenting..)

Tilgjengelig i HD - 720 og 1080.

[video:youtube]YuiFubiH3nY

Skrevet

Det er en blanding. Frekvensen på propellene matcher ikke frekvensen på opptaket, dvs. 30fps.. Fra enkelte vinkler hakker det noe også, spesielt om man panorerer rundt flyet.

Ellers er det en enkel fix på det som ligger på forumet deres for de som ikke liker å se propellene uten motion blur.

Skrevet

Paulo, har du tittet innom x-aviation.com ? Veldig fine fly i den butikken. Carenado har begynt å lage for x-plane også.

Finnes andre som lager payware for XP, men min erfaring er at de ikke er verdt pengene. Er man heldig finner man et og annet gullkorn på x-plane.org, men de er det få av.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...