Gå til innhold

flydag Kjeller


Ole Helberg

Anbefalte innlegg

Miner om flydagen på Kjeller.

Den er i år satt til den 29 mai.

 

Flydagen

 

Er jo ikke det store stevnet, men synes likevel det er en hyggelig dag å få med seg. Anbefaler tildlig ankomst med kr 350,- slik at man får med seg en tur i Dakotaen. Har fire turer selv, men blir aldri lei. (har de 5 turs pin tro :cool:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umåte (!!) trivelig på Kjeller hvert år med denne Flydagen. Tydelig at her er det dugnadsånd og 'over gjennomsnittet' interesse for fly. Mange av de andre "flydagene" rundt om blir litt kjedelige fordi flygere, arrangører og deltakerne er mest interessert i eget fag og egne interesser (noe man ikke kan fortenke dem i), men den årlige dagen på Kjeller legger i like stor vekt på å underholde oss blant tilreisende og publikum. Og jeg tror jeg har overvært det meste av slike arrangement i Fedrelandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det stort sett er det samme programmet hvert år, så liker jeg svært godt å være på flydagen! Først og fremst for å dyrke hovedinteressen min, men også fordi jeg føler at jeg viser at jeg setter pris på alt det dugnadsarbeidet som er lagt ned bare ved å gjøre noe så enkelt som å møte opp!

 

Jeg syns det er utrolig flott at det faktisk er så mange ildsjeler i dette vesle landet, som deler min interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...