Svein Johnny Nilssen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Som flyinteressert, novice innenfor Flightsim, første tur på multiplayer, ny i forumet og mitt første innlegg, håper jeg at dere er overbærende med meg :blush: Tidlig en mandag morgen, koblet jeg meg opp mot MP-serveren for første gang. Det var bare meg, men jeg ønsket å teste om utstyret mitt fungerte tilfredstillende mot MP. Fred Solli hadde i forkant (lørdag) bistått meg med gjennomgang av oppsett og tilkobling til MP og TS3 Takk! Ikke farlig for en nybegynner når man møter så imøtekommende personer som de jeg har fått kontakt med til nå. Rakk ikke å prøve en deltagelse på siste søndagstur, men benyttet fligtplan fra den turen og fløy noen leg fra "Lady Elliot Island" til YHBA "Harvey Bay". Det var svarte natta, men "fin" trening for VFR :grin: Prøvde meg på noen screenshots over Harvey Bay Svein Johnny Nilssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dette ser jo meget lovende ut! Velkommen til forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Som Ivar sa det. Velkommen skal du være. Har du spørsmål, så er det bare å rope ut, så skal vi være så hjelpsome som vi kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2011 Fin bildeserie det der. klart alle er overbærende, skulle bare mangle. Bare at man trenger ikke være overbærende med så bra bilder da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2011 Der var han sannelig i full sving :grin: . Velkommen i forumet, jeg har på følelsen at du blir en ivrig deltager, både med screenshots og på MP :whistle: . En god start og spreke bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fine bilder dette! Fikk faktisk lyst til å teste ut flytypen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 dette så flott ut. velkommen skal du være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 10. september 2011 Må bare henge meg på her fine bilder og velkommen i klubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Velkommen skal du være:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Pangstart! Velkommen skal du være Litt konstruktiv kritikk? Prøv å variere vinkelen på utsiden av flyet neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Stemningsfullt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Enten er pc-en på skolen klikka, eller så var dette litt for store bilder... :grin: Men de var jo pene da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Helt knall! Velkommen skal du være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.