Gå til innhold

Sjempe mojjo


Anbefalte innlegg

I går/natt hadde vi en særdeles morsom tur, 5 F-16 (2 stk. AM og 3 stk MB modeller) som fløy en treningsrute/trase over sørlige del av Noreg :grin:

Det er vel ikke å skyve under en ejector seat'n at dette ikke bare var utrolig morro, men at det fristet til gjentagelse....fort som F.... :D

 

Jeg tok ut 4 screens fra FSrecorderen, alle er ifra begynnelsen av turen.

 

Før avgang, Fred er ikke med på bildet fordi han surrer over oss i relativ høy hastighet he he. Fremst, og leader of the pack, Gofi, nærmest kameraet har du meg, Robert i Tiger painten og Øystein står litt skjult bak meg i en AM modell.

F16_MP2503_01.jpg

 

Undertegnede igjen, og over meg har vi Øystein og Robert....tror jeg :blush:

F16_MP2503_02.jpg

 

Opp bakkar og berg, ned i dype dalfører med loops & rolls.....i 500 kts....det er mojjo det :grin:

F16_MP2503_03.jpg

 

The leader and his pack

F16_MP2503_04.jpg

 

Klarer du og se alle mann (5stk)?

F16_MP2503_05.jpg

 

Rock'N'Roll

F16_MP2503_06.jpg

 

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å stikke innom FLG serveren, alltid noe morsomt på gang.....slik som f.eks akkurat nuh :grin:

 

Og ja, det blir garantert flere F-16 turer, både i innland og utland, både skarpe oppdrag, men også sløve oppdrag :grin:

 

Forøvrig er det helt korrekt, 5'te mann er helt ute til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kommer vel mest an på hva den enkelte har installert på HD'n. Hvilke modeller som vises er jo ett 'lokalt' fenomen :grin: men de aller fleste av den faste gjengen har (tror jeg) ihvertfall begge F-16 modellene (aerosoft og iris).

 

F-35'n er jeg mer usikker på, jeg har'n ihvertfall :cool:

 

Men du må då ræ** i gir, er lenge siden du var med på MP så nå er det på høy tid at du hiver deg med på lufteturene våre igjen og får ut litt innestengt aggresjon he he he he :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...