Gå til innhold

Lurer fælt på hva MS Flight kan bringe med seg.


Fred Solli

Anbefalte innlegg

Bare for å friske opp minne litt her fant jeg noen bilder av FS9 kontra FSX. Hvis forskjellen mellom FS9 og FSX er så stor som bildene viser lurer jeg stygt på hva Flight har tatt høyde for grafikkmessig.

 

Sammenling selv FS9 først så FSX i ett noen bildeeksempler her: untitled01.jpg

untitled02.jpg

untitled11.jpg

untitled12.jpg

untitled05.jpg

untitled06.jpg

 

 

Når en ser hvor stor forskjellen virkelig er er det over min forstand at folk vil seg så vondt og bruke FS9 enda. Men det er vel sånn at noen liker det "gamle" stygge mora og noen liker den "sexy" dattera. ;)

 

Nå får jeg vel antagelig så øra henger som blaute lomper her av visse individer, men jeg tror jeg kan tåle det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke rakke ned på noens sim. Men har personlig alltid valgt sexy texturer kontra millioner av addons. Det som fikk meg tilbake til FS fra Fly! serien, var kun det faktum at PMDG innså hvor pengene lå i fremtiden. Allerede avhengig av deres 757 og 777 airlinere til Fly II (som lå langt foran FS), innså jeg at jeg måtte følge etter.

 

FSX er på en måte det beste fra både Fly II og MSFS. Grafikk som Fly II hadde, og utvalget til FS. Ikke for å dytte deg i noen spesiell retning, kun litt historikk... :grin:

 

Gardermoen Fly II

 

PMDG 777 Fly II

 

Det er noe med disse nostalgiske bildene, som får meg til å tenke at MSFS den dag i dag har litt å ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...