Øyvind Schou Johnslien Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Liten prewieve på Onsdagsturen her. Regner med at resten av gjengen følger opp. Fokuset her var slett ikke screenies, men her kommer det noen få. Takeoff fra EGAA. TISM1R depart. 8000 ft and turning Climbing FL 100 Lurer på hva slags fly dette er?? :crazy: På Cruise... FL 260 Da bled det ikke flere bilder fra turen gitt. Som sagt, det var ikke screenies som var fokus på denne turen. Men jeg håper di andre deltagerne også har noen på lur...? Håper dere likte det lille som ble presantert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 23. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 23. mars 2011 Flotte bilder Øyvind. Legger ved et par fra innflyving mot Manchester. Fyller på med 2 nye fra London, Landing RW09L, og parkert på Gate. Neste, og siste etappe er til Amsterdam. Parked, og shut-down for kvelden på Schipol. Fred ved siden av (egentlig i en gammel BA-paint). --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Savner de onsdagene Må se og få kommet i gang igjen! Fine bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 23. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 23. mars 2011 Ja du må få finger'n ut av [-----] og komme deg på MP-serveren igjen! Det er jo her det er gøy! :grin: ---------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 23. mars 2011 Pene fly, flotte scenery, sterke bilder og vakre piloter (?!). Jeg fikk ikke tid til å bli med i kveld, men nyter bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Blir bare et bilde fra meg i kveld, Landig at EGLL, Takker for en flott tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Må vel slenge med noen bilder jeg også da Her enroute fra EGCC til EGLL Ser EGLL, men det er langt igjen på flightplanen. Alltid kronglete innflygninger til Heathrow. Klar for neste leg til EHAM. Ser en 747 her som jeg tror er styrt av Capt. Andreas. Vi møtes ute på 09R for takeoff. Jeg flyr en gammel Landlord paint til BA. Vi møtes igjen ute over Nordsjøen. Mmmh, noen som har glemt å slippe opp hastighetsbegrensingene her På vei inn mot kysten av Nederland retning Schipol. Amsterdam i det fjerne. Kommer inn over Schipol Etablert finale EHAM. Alt er under kontroll. Passerer threshold. Touchdown uten dekkrøyk. Det må vel sies å være perfekt landing Fant Øystein parkert på gate Så var det bare å få av passasjerer og bagasje og klargjøre flyet for nye turer på MP'en i nær fremtid. Takk for titten og bli med en dag du også. Dette er bare skoj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 24. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. mars 2011 Fantastiske bilder :cool: fikk lyst til å fly heavy igjen på Mp server`n :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Da er jo bare å hive seg meg Odd Magne. Vi bruker Teamspeak3 nå og alle oppkblings data finner du her http://www.flightsimlan.com/2011/mpinfo.htm Passord har jeg sendt deg på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg blir vel med neste Onsdag, Begynner min fri uke om 24 timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Takker for en fin tur i går uansett om det ble bare Belfast til Cork for meg Kommer kanskje screens fra meg litt senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 24. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. mars 2011 Hei Fred Takker for PM Ja, jeg skal koble på ts3 snart og gleder meg til å fly på MP server`n igjen .. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Dere sitt å flyr ja.... Flotte bilder dere presenterer, men det første bildet til øystein er noe av det beste jeg har sett. Mere naturtro simbilde skal man lete lenge etter. pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.