Gå til innhold

Bilder fra Bodø ikveld


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hoisan, artig med long haul i gamlelandet. Jeg kom på litt seint, og forlot litt tidlig, men var med lenge nok til at jeg må gå til psykologen for behandling av ettervirkningene . Den landingen på Værnes kommer jeg til å ha mareritt om lenge :grin: .

 

feb1.jpg

Underveis fra Flesland til Værnes.

 

feb2.jpg

Nede og fremdeles i flydyktig stand på Værnes, sjekk den sidevinden :o .

 

feb3.jpg

Lenge siden det har vært så folksomt i Bodø. De fleste passasjerene gikk av her, og tok hurtigruta videre ( kan ikke forstå hvorfor....?).

 

feb4.jpg

På strekket mot Tromsø sendte de luftforsvaret på vingene. Her er Geir Ove bortom for å vise at dette er alvor!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder dere serverer! ;)

De fleste passasjerene gikk av her, og tok hurtigruta videre

:cool: :cool:

Dette var en knall tur! :cool: Ble noen shots fra meg og denne kvelden:

 

2011-2-23_19-16-4-384.jpg

Klar for Takeoff RWY 35 med Super 80`en ;)

 

2011-2-23_19-30-22-943.jpg

På CRZ mellom Bergen og Værnes... tror eg :cool:

 

2011-2-23_20-9-35-621.jpg

RWY 09 In sight (ingen bilder fra landingen, men alt gikk fint på første forsøk :cool: )

 

2011-2-23_21-7-26-67.jpg

Nydelig vær på vei inn mot Bodø!

 

2011-2-23_21-15-31-375.jpg

På "Landingsforsøk" Finale 07 I Bodø...

 

2011-2-23_21-16-48-234.jpg

Gofi blir "litt" nærgående...

 

2011-2-23_21-17-8-838.jpg

RWY 07..... And Gofi in sight :grin:

 

2011-2-23_21-22-51-510.jpg

Eg ga meg for kvelden i Bodø.... Takker for en utfordringsfull tur alle sammen! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre Anders. Den slags flygning som forgår på MP'en hadde gjort at man hadde blitt "bannet" fra Vatsim for resten av livet. Det er noe av sjarmen her inne at vi ikke har så "høy sigarføring" og tar livet som det kommer, lager møkkavær og koser oss i et høyt sosialt tempo uten å ødelegge for deltagere som kommer i "blåselamper" eller hva nå det skal være :)

Dessuten lagger ingenting her inne på MP'en så lenge deltakerene følger "visse regler" på hva slags software som brukes. Det muliggjør formasjonsflygning, "shared cockpit" og andre spesialiteter uten at det går utover opplevelsen.

 

Nei, VATSIM til sitt bruk og ære være dem. Men her er det bare pur flyglede for alle penga, uansett alder, språkkunnskaper, utstyr etc.

Vi setter bare krav til at man skal ha det gøy sammen og ikke på beskostning av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, meningen med Vatsim er også at man skal ha det gøy om man ikke har den innstillingen har man tapt allerede! :) Men jeg ser dine argumenter og vil tro at du vet best hvor disse flighetene egner seg best, men det skader ikke om dere vil forsøke noen gruppekvelder på vatsim også! Dere er ihvertfall velkomne!

 

Det høres og ser utrolig moro ut, kanskje man må prøve seg en onsdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...