Gå til innhold

Nødlanding i Flight Simulator


Jacob Jeppesen

Anbefalte innlegg

Det undrer mig, at man ikke har tænkt på nødlanding i Flight Simulator. Jeg lavede et forsøg med en Finnair MD-11 som jeg lettede fra Kastrup. Kort efter takeoff slukkede jeg venstre motor og vendte over Skåne og landede sikkert på runway 22L i Kastrup. Nogen der har hørt om et program, så motoren eller noget andet ligepludselig ikke fungerer på flyet?

 

Hilsen Jacob Jeppesen

Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp FSMainteance fra LAGO. Nå blir flyet mer og mer slitt når du bruker det, og du må virkelig sjekke at f.eks. hjulene går ut før landing, ellers er det godt å kunne tastekombinasjonen for manuell hjulpumping i hodet. Den legger til over 100 failures, og du får altså penger for hver flytur etter hvor godt du flyr, flyr du dårlig blir det mindre penger men mer slitasje, da får du kanskje ikke råd til å reparere flyet, og har du ikke råd til å reparere flyet kan det hende du flyr dårligere neste gang, og da får du mindre penger, og da har du kanskje ikke råd til å reparere flyet... Tør du å la flyet gå en tur til før det blir reparert?

 

[ 15.11.2002, 08:36: Endret av: Arild Oldervoll ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jacob!

 

Hvis du vil ha avanserte random feil, er 767PIC er program for deg!! I menyen til 767PIC kan du sette hva du vil ha av systemfeil og sannsynlig tid for når de inntreffer. NB! Ikke kryss av for alle, da vil du med stor sannsynlighet få en smell rent programmessig! Jeg kan love deg at du får store utfordinger med denne. Payware.

 

Men det at du landet trygt med en MD-11 med en motor INOP er ikke så rart, real life den er faktisk bygget for å klare det "[blink]"

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSMAinteance fungerer kort fortalt slik: Lag en ny flåte, og legg til ønskede fly i den flåten, husk å plasser flyene under rette kategorien.

 

Så tror jeg det bare er å trykke på 'start logging', men flyet må være på bakken med motorene av. Når du lander og slår motorene av igjen stopper loggingen. quick-kom-i-gang-manualen "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...