Paul-André Tilrem Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Etter at A2A kom med sin lenge etterlengtede Spitfire MK1 og MK2 sa det seg selv at det ville bli et oppdrag som tilsa support for våre store venner i B-17. Datoen ble satt til 16 sept 1944, da styrkene angrep Arnheim. Bjørn og Robert hadde den store ærefulle oppdraget med å bombe mål. Fred og Øystein med spit i bakgrunnen. Bjørn hadde støtte omtrent hele veien fram Ernst kom til i ettertid Etter endt oppdrag var det samling på Coningsby for å fly hull i lufta. Lowpass i stor hastighet sammen med Kjell Etter et par timer i lufta var det på tide å ta kveld og debrief Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg fikk ikke være med :cry: så jeg måtte ta til takke med singelplay.....i alpene...med huey'n :grin: Her på vei fra Interlaken til Finestaarhorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2011 Mitt bidrag fra kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 30. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2011 Fred ute til venstre på 20.000 fot over Nederland, med kurs for Arnhem. Retur mot England, Øyvind har kommet opp på høyre siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2011 Bildene taler sitt tydelige språk, søndagsgjengen sitter ikke bare rundt et stille bål i bush`en, med sine Beavers fortøyd nede i elva :grin: . Søndagene har tatt en noe krigersk vending, men det er grunn til å være litt imponert over at turene følger sporene av historiske begivenheter. Bare dager etter at Spitfire er i salg, klarer Fred å sende avgårde flere B-17 på "realistiske" bombetokt, eskortert av en gjeng entusiastiske Spitfire-piloter !! Jeg hadde stor glede av å starte litt i etterkant, for så å klatre med det remmer og tøy kunne holde opp til 20 000 fot, hvor de andre nærmet seg Nederland. Spit`n imponerer også i MP, og med overbevisende realisme dro den meg opp til 20 000 fot uten å protestere. Der lå både bombefly og eskorte på stø kurs mot Arnheim. Og selv om serveren ble "skutt ned" før vi var tilbake i England, fikk vi et godt innblikk i hvor lang tid det tar med et bombetokt over kanalen. Med serveren oppe igjen fortsatte det i samme stilen på Coningsby, og her er det Benjamin som nettopp har nødlandet en sønderskutt B-17 . Over alt var det Spitfire i heftige bevegelser over (og under) basen, og her har jeg klistret meg etter Øyvind, som prøver å riste meg av seg :grin: . Takk til Fred for et artig opplegg, og takk til A2A for en modell som har løftet realismen i FSX enda noen hakk oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mine Screens fra kvelden! :grin: Etter en nødlanding Noen som ser ka som er gale? :grin: På vei mot Waddington Trygt nede i Waddington :grin: Takk for en flott tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har man bruk for denne Spitten når man har Real Air sin? Den er jo en suveren liten maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Etter min mening så Ja. A2A sin med Accusim blir en helt annen verden. også kan man ikke bruke Real Air sin til mp så da er A2A sin et must. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 En annen ting er at RealAirs spit er Mark IX, XVI og XIV modellene. A2A sin spit er pre-WWII nemlig Mk1 og Mk2. A2A Spitfire med Accusim pakken er i systemsimulering i en annen verden enn RealAir's utgave. Men jeg sier jatakk begge deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ååååååååååååååååååhhh, pokkers til folk altså :grin: Skal RETT på sletta og hente frem spit`n når eg kjeme meg heim fra sjøen, det kan dere ta dere pokker i :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2011 Hadde meg en tur med Spiten for å kikke på skadene fra bombetoktet i går...... men der var de jaggu sure :crazy:.... ble heftig beskutt så fort jeg nærmet meg de skulle ikke bli tatt på senga en gang til nei hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.