Gå til innhold

Northug er tilbake!


Simon Trefjord

Anbefalte innlegg

I dagens renn var Northug suveren. Han vant hver eneste innlagte spurt og vant til slutt etappen. Totalt sanket han 90 bonussekunder og ligger nå på en andreplass i sammendraget. Det skal VELDIG mye til for å kunne ta Cologna som er i storform nå, men det ser ut til at det kan bli pallplass på Northug. Les mer!

 

Det har vert mye diskusjon rundt hvorvidt Northug er en god representant for den norske skisporten. Det sies til og med at Northug splitter Norge. :grin:

 

Hva mener folk på forumet her? Er Northugs oppførsel usmakelig eller akseptabel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo fra molde, at trøndere eller nord-trøndere(for å være presis) gjør suksess har jo dere moldensere alltid hatt vanskelig for å akseptere :) .

 

 

Eneste som plager meg er at han ikke makter å oppføre seg om han taper osv. Dvs. han nekter å gratulere medløpere med seier osv. og akkurat det synes jeg han burde gjøre. Han er mer enn ggod nok til akkurat det. Ellers har jeg ingenting i mot oppførselen hans, bra at noen lager litt skøy og action i hverdagen.

 

Ellers er det jo artig å se at han er tilbake :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...