Kasper Martinsen Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Kom over denne på e-bay. Tror jeg må vente til neste lønning.. typisk http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1871775187 Siter
Morten Nelson Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Snart jul... Kanskje noen av oss er heldige å får den. Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Morten Nelson: Snart jul... Kanskje noen av oss er heldige å får den. 6 days, 9 hours + så er flyet solgt! Men noen har sikkert bursdag! Siter
Øyvind Hansen Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Hadde vært gøy å ha, men drivstoffkostnadene kan nok være en tung bør å bære. Får man lov å fly den i Norge? Bare støyen er vel nok til å holde den vekke fra mange flyplasser? Siter
Antun Pejakovic Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Øyvind Hansen: Hadde vært gøy å ha, men drivstoffkostnadene kan nok være en tung bør å bære. Får man lov å fly den i Norge? Bare støyen er vel nok til å holde den vekke fra mange flyplasser? Ja denne maskinen sluker noen tonn drivstoff i timen, og du ville fått store problemer med å operere denne i Norge, hvis du i det hele tatt for tatt den inn på Norsk register (myndighetene er litt pirkete når det gjelder import av krigsmatriell ). Selv om du i prinsippet kan fly dette flyet med PPL og en typerating, så tror jeg du vil får problemer med å finne et forsikringsselskap villig til å forsikere deg og flyet. Dessuten er det begrenset hvilke flyplasser du kan bruke. Ikke bare p.g.a støy, men også fordi det er et av de få Klasse E flyene i verden. Jeg tror Vat er rundt 165KTS. Da blir billigere i lengden å bygge din egen jager. Sjekk: www.viperjet.com Siter
Jacob O Thomsen Skrevet 10. november 2002 Skrevet 10. november 2002 Hæ hæ nu ved jeg da hvad jeg skal ønske mig til Jul.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.