Sivert Indergaard Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Noen som vet hvor jeg kan finne 733 checklister? Takker. Siter
A L Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Hvis du er medlem er Virtual Norwegian kan du finne en på downloads sidene. Siter
Sivert Indergaard Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Skrevet 21. desember 2010 Ahh ofc... jeg viste jeg hadde sett det en plass men husket ikke helt hvor. Takk Siter
Øyvind Skimmeland Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Jeg prøver å registrere meg på Virtual Norwegian, men jeg vet ikke helt va de mener med dette ? What's the lastname of the CEO of the real airline? Noe hjelp hadde vært greit Siter
Sivert Indergaard Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Skrevet 21. desember 2010 Hva er etternavnet til "ledern" i norwegian, som vil si Bjørn Kjos. CEO = Chief executive officer Siter
A L Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Litt av poenget med spørsmålet er jo for og sjekke om personen som registrerer seg er en smule intelligent. Klarer man ikke det har man heller ikke noe å gjøre i VNAS? :grin: Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Intellegent/opplyst ihvertfall. En kan jo være intellegent som få men ha null interresse av fly og Norwegian! Intressert opplyst om Norwegian er vel heller det vi ender på at v-nax er ute etter. intellegensen er vel godt og blandet Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Når du får spørsmålet; "Hvem er CEO i Norwegian? ", så er det faktisk bare å skrive inn "CEO Norwegian Air Shuttle" i Google, så får du opp svaret med en eneste gang.. Siter
A L Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Forresten Anders, så skrives det Intelligent Siter
Joakim Hagen Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 http://www.precisionmanuals.com/ProductCart/pc/viewCategories.asp?idCategory=20 Fin julegave! Siter
Inge Jenstad Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Har du en e-postadresse så kan jeg sende deg en liste som jeg laget i samarbeid med en kaptein i Braathens (broder'n). Det er så mye "unødvendig" i PMDG sine lister i hht. samme person. ingejenstad@hotmail.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.