Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lenge siden jeg har lagt ut noen bilder her nå så da tenkte jeg at en tur med Heavy i nytt scenery kanskje kunne passe? Takeoff fra PAKT Rw 11 Ketchikan Intl på morraskvisten Ville gjerne ha med meg soloppgangen på cruise over Brittish Columbia. Uhuuu. Like før det ble litt Birdie birdie namm namm her gitt. Sid`en fører meg sørover mot ANN Anette Island Da var vi på cruise alt FL330 og utsikten er helt upåklagelig. Etter ei tid i lufta blir det mere og mere solskinn som gir ett utrolig fargespill i skydekket under meg. På min Plan-G finner jeg Userwaypoints som har vært i bruk på en eller annen søndagstur. Nevner Razorback Mountain og Mt.Tiedemann som ligger rett ut for min venstre vingetipp. Stemningsbildet. Nede i 7500ft her og passerer Earls Cave og Egmont. Turner Final ute i Salish Sea med kurs mot ILS 08L på CYVR Vancouver Intl. Tuchdown. Parkert på G08 og må vist vente litt på å forlate flyet ser jeg, da gubben i trappe maskina hadde lunch. Positivt overasket over hvor smooth det var og fly med denne maskina over dette terrenget. Ingenting å klage over isåmåte. Håper dere likte bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2010 Fantastiske bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du må ikke vente så lenge med og legge ut bilder! De var jo kjempe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Håper dere likte bildene. Så klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2010 Vakkert Øyvind , selv om det er noe uvant å se deg duve avsted i langsomme bevegelser :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 9. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2010 Storslagent! Orbx sceneryene er gode som gull, enten man flyr småfly eller store jern. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.