Simen Elvestad Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har hørt at varelagret/oppbevaringen av varene vi kjøper her på forumet er i Bodø. Stemmer det, og dersom det gjør det, er det muligheter for selv og hente varen dersom du bor i Bodø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Jonny Pettersen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har som regel hentet det hos Dag i Bodø . Betalt på nett og avtalt hentetidspunkt. Så er fult mulig skulle jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Da har jeg kjøpt Airbus X, vet du hvor jeg får tak i Dag, dersom jeg skal droppe frakt etc.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Jonny Pettersen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 http://www.flightsim.no/shop/contact_us.php?osCsid=c5d0611fc9055a0d07662ac6d2fa104e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kanskje litt vanskelig å møte Dag i en postboks :grin:, men bare ring og avtal møtested. Han bor like ved Plantasjen på Mørkved. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.