Gå til innhold

Ett bra film og redigerings program??


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Morn Folkens "[smil]"

 

vet dere om noen bra film og redigeringsprogram til og brukes i FS2002 "[Forvirret]" Tenkte litt på og lage en slags flightsim versjon av Airwolf, med musikk og effekter og tekst "[smil]" Eller noe annet prosjekter... Har lett litt på Internett på jobben i dag, men klarte lissom ikke og finne noen, så derfor spør jeg dere om dette, programmet må også være "Lettlest" og lett og bruke....

 

Kan noen hjelpe meg "[Forvirret]"

 

Takker for svar "[blink]"

 

Fortsatt god ettermiddag "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

 

Jeg var borti et program for noen år siden ifm. jobbing..

 

Dette programmet "stjal" bilder fra frambufferen på skjermkortet og lagde videofilm av dette.

 

Kunne velge mellom .AVI og .MPG

 

Programmet var ikke gratis.. Tror prisen var ca. $500 eller noe sånnt.

 

Husker ikke navnet.. Dette var i 1998, så hjernen har vel lagret det i "sylinderarkivet"..

 

Uansett.. Gjør et søk på "frambuffer capture" eller noe lignende..

 

Mvh,

Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at med cs filmer så lager du først "demo" deretter spiller du av denne demo`en og skrive noe sånn at den lager en bmp fil av hver frame. Deretter bruker du f.eks. Videomach eller Windows Movie Maker til å sette sammen disse filene.

Men i FS gjelder noe helt annet. Her må du bruke et program som for eksempel Camstudio eller SnagIt. Camstudio finner du i filarkivet her og SnagIt finner du ved å søke på www.download.com .

Disse programmene "capturer" det som vises på skjermen.

 

Etter dette kan du også bruke for eksempel Pinnacle Studio eller Adobe Premiere for å redigere filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...