Truls Petter Elven Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Morn Folkens vet dere om noen bra film og redigeringsprogram til og brukes i FS2002 Tenkte litt på og lage en slags flightsim versjon av Airwolf, med musikk og effekter og tekst Eller noe annet prosjekter... Har lett litt på Internett på jobben i dag, men klarte lissom ikke og finne noen, så derfor spør jeg dere om dette, programmet må også være "Lettlest" og lett og bruke.... Kan noen hjelpe meg Takker for svar Fortsatt god ettermiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg lurer på det samma! Har lyst til å fixe sånn at jeg kan spille filmene baklengs.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Må bare melde meg i rekken av folk som lurer på det samme. Slik som folk som spiller CS lager filmer, burde også vi lage filmer av våre heseblesende multiplayer eventyr i MD fra ENGM til ENBR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Dette blir bra jo, at det er flere som lurer på det Er glad ikke jeg er alene om det MVH, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Heisann.. Jeg var borti et program for noen år siden ifm. jobbing.. Dette programmet "stjal" bilder fra frambufferen på skjermkortet og lagde videofilm av dette. Kunne velge mellom .AVI og .MPG Programmet var ikke gratis.. Tror prisen var ca. $500 eller noe sånnt. Husker ikke navnet.. Dette var i 1998, så hjernen har vel lagret det i "sylinderarkivet".. Uansett.. Gjør et søk på "frambuffer capture" eller noe lignende.. Mvh, Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg kjenner en som laga en CS-movie for litt siden..jeg skal spørre ham hva programmet het. Bare hold ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrik Ørseng Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg har lagt cs movie før det er ganske lett. man bruker et prog som heter videomach kan lastes ned http://www.csnation.org/csfiles.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John E Rønning Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Takk for tipset, skal prøve programmet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Tusen takk! Håper jeg får til å bruke programmet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Tusen takk for tipset MVH, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Poenget er at med cs filmer så lager du først "demo" deretter spiller du av denne demo`en og skrive noe sånn at den lager en bmp fil av hver frame. Deretter bruker du f.eks. Videomach eller Windows Movie Maker til å sette sammen disse filene. Men i FS gjelder noe helt annet. Her må du bruke et program som for eksempel Camstudio eller SnagIt. Camstudio finner du i filarkivet her og SnagIt finner du ved å søke på www.download.com . Disse programmene "capturer" det som vises på skjermen. Etter dette kan du også bruke for eksempel Pinnacle Studio eller Adobe Premiere for å redigere filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Heisann.. Vet ikke om dere har funnet det rette programmet enda, men her finner dere noe som kanskje kan brukes? Mvh, Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Fraps har jeg ikke prøvd enda. Men det sies at det er kompitabelt med OpenGL og Direct 3D. Kanskje det da kan brukes til f.eks. cs eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.