Gå til innhold

VATSIM ServInfo update 2010


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Da er det kommet en oppdatering av ServInfo som tar for seg alle større oppdateringer i VATSIM siden 2008. For Norge sin del er ENOR selvfølgelig med og ikke minst Bodø south, som nå er skilt ut av ENBD. Eneste haken er at ATC nå må logge på som ENBD-S_CTR og ikke ENBD_S_CTR for at denne skal vises online. Ifølge Eivind Fosse må brukere av Euroscope vente med denne "vrien" til ny utgave fra han er utgitt for at ting skal være korrekt i ES. Har også lagt til alle norske sykehus med ICAO kode.

 

Noen av de andre endringene er:

 

- ESMM lagt til i Sverige

- Ny sektor i finland som dekker hele landet, de andre er borte.

- Ny sektor i Italia og Frankrike som dekker hele sine respektive land over FL195

- Ny EuroControl sector "Islands" som dekker UK, Irland og Island.

- BICC Iceland radio er lagt til og BIRD korrigert.

- Nye sektorer i Tyskland, Russland og Brazil.

- Nye "monster" sektorer i Afrika og Australia/Oseania.

 

pluss masse mer... 170 flyselskaper inkludert NAX er lagt til.

 

Filen lastes ned her og man overskriver bare de gamle: http://www.vaccsca.org/downloads/ServInfo_2010_VATSIM_update.rar

 

Anders

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svar på:

Poster: Aslak Iversen

Emne: Re: VATSIM ServInfo update 2010

 

Er dette noe som alle som fly på VATSIM bør installere?

 

Det gir deg ihvertfall god info om hvor det skjer noe ved bruk av servinfo, selv startet jeg med servinfo men gikk til innkjøp av v-route premium og tror ikke jeg har åpnet servinfo siden! ;) Anbefales alle å ha et program som gir oversikt over trafikk og atc-dekning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaperen av vatspy har stjålet store deler av servinfo-skriptet og brukt det i programmet sitt. Forskjellen er ikke alt for stor, men personlig foretrekker jeg servinfo da det har noen flere funksjoner jeg vil ha, som oversikt og info om servere, vox-servere, etc. Dessyten vet jeg ikke om noen som oppdaterer vatspy slik Henriksen har gjort med serinfo.

 

Topic: Takk for update, Anders, veldig behagelig å få flere av sektorene på rett plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...