TOS Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 For dei som gjekk glipp av den ikveld, synd for dei :grin: For filmen var faktisk noko av det betre type "piloten er død, flyvertinna må lande" opplegget eg har sett. Artige 70tals redigeringar, og god gammal skodespeling. [video:youtube]yV18ISPtVIk Traileren til filmen. På trass av "dårleg" kvalitet på bilete og lyd, var filmen veldig underhaldande. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hehehehehe, den "air-to-air"-scena var fin :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kjøpte en samlingsboks med 4 eller 5 filmer av denne serien, alle filmet fra 70-tallet. Koset meg med de jeg, både sær humor fly og litt småspenning er ikke å forakte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Måtte få med meg denne klassikeren når den gikk ja :grin: Derfor jeg sliter med å holde øynene oppe på jobb i dag. Det var andre skuespiller prestasjoner på den tiden ja. Måtte le litt når jeg så ansiktet til vertinna i det hun prøver å hjelpe førstemann inn i cockpit. Sjelden sett ett så merkelig ansiktsuttrykk før he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 He he he du har rett i det Vidar. Flira godt akkurat då :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil, så leste jeg boka før jeg så filmen. På 70 tallet. Boka er knallgod, og filmen er heller ikke verst. Ti ganger bedre uansett, enn hva de leverer nåtildags. Se en sånn film i dag, og den er bombet i hjel med effekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Heilt enig med deg Andrew Det skal mykje til for å imponere meg med ein film no til dags. For 40 år sidan, så klarte dei å lage betre filmar med laken og ein låve enn dei maktar i eit stort studio idag :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Etter og ha sett deler av filmen,så er det ikke rart at en film som heter Hjelp vi flyr,kom senere :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.