Gå til innhold

Seilfly


Andreas Eriksen

Anbefalte innlegg

Det er ikke lettere å få seilflyene opp i luften på multiplayer enn ellers. Dessverre går det ikke an å bruke vanlig måte (vinsj eller slepefly) i FS, så du må bruke en av to "juksemetoder":

 

1:Velg et valig fly eller helikopter og fly opp på passe høyde, skift så til seilfly

 

2:Trykk 'y' (går i slewmode) og trykk så 'F4', når du er på passe høyde trykker du 'Y' i gjenn. For mindre høydekorrigereinger kan du bruke 'q' for opp og 'a' for ned når du er i slew-mode.

 

Et unntak fra det jeg sa lengre oppe her om at det ikke går an på normal måte er LAGOsitt Emma Field. Der har du både vinsj og seilfly som kan dra deg opp. Men dette sceneryet koster penger. De har også snakket om å lage vinsjen og flyet som et uavhengig program som du kan kjøpe og putte inn på alle flyplassene du ønsker

 

[ 21.10.2002, 15:23: Endret av: Arild Oldervoll ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Etter en oppdatering så ble ting mye enklere...

 

Vinsjet meg opp, og etter en lang stund med sirkling ( ble faktisk svimmel) så hadde jeg kjempet meg opp i en høyde på 18000 fot. Så gled jeg sør-øst over og landet på Kari Field (WN36).

Men problemet er at etter en stund så går jeg tom for strøm og radio og gps slutter å virke. Er det ikke generering av strøm i seilfly?

Må en skru av master når en ikke "trenger" strøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Erik Berntsen:

additional_system=0, 0, 0


Det er forresten denne parameteren som skaper "problemene" med batteriet i FS2002. Skru ned denne, og du trenger ikke benytte batteri fixen i fsuipc.

 

Problemet er at denne kretsen trekker den angitte strømmen når batteriet blir skrudd på, så det kan lønne seg å justere kraftig ned på hva den trekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...