Jens Leo Iversen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ikke hver dag vi får besøk av sånne maskiner! Men så skal den heller ikke lande bt.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Også Torp og Rygge. Flyet skal teste nav- og kommunikasjonsutstyr på de tre plassene i tidsrommet 3.-10. november ifølge russsernes søknad til Luftfartstilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tenkte meg en tur opp å se imorgen, dersom den kommer da, er jo tross alt russere :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 En russisk 757 wannabe alltså....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ser sånn ut faktisk, syns også den ligner airbusen litt i front, særlig a320 serien. Motorene er ikke fine, ser for stort ut til flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Helt enig med Tommy at den ligner på en Airbus. Men jeg synes også den minner meg om en Embraer faktisk Men lurer på om det er marked for enda flere fly i denne klassen, ettersom vi har mange fly i denne klassen per i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk knipset noen bilder av denne på ENTO lørdag som gikk! Kan se om de ikke dukker opp her iløpet av dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Litt spesiell maskin. Ser ut som miks mellom Embraer, Canadair og Airbus med litt hint om Boeing. Men til russisk å vere er den jo å rekne som ein draum å sjå på iforhold til f.eks denne maskina . Hadde vore artig om denne maskina kom i regulær trafikk her i Noreg etterkvart. Kanskje noko for SAS? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den var på RYG forrige uke. Kjedelig maskin, ikke akkurat det jeg hadde håpet på når jeg leste at en russisk cargomaskin skulle testfly her Torstein, An-12 er jo tøff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Erlend: Ja den er TØFF. Men ikkje FIN å sjå på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.