Gå til innhold

ENGM Test


Anbefalte innlegg

Kjøpte i dag pakken til Jo Erlend som et resultat av den sim fan jeg er.

 

Foreløpig test viser at jeg er fornøyd, frames varierer mellom 40 og 22 alt etter hvor synsvinkelen plasseres, terminalbygget ser ut til å ta meste parten av frames, ca 10-15 frames i dropp bare på det området der, her tror jeg polygons har mye av skylden

 

Har dog ikke forøkt å fjerne animasjon trafikk, men slik jeg ser det tar denne ikke noe frames av betydning.

 

Til og med med default fly ser jeg denne droppen, men det positive er at den ser ut til å være uavhenging av flytype, dvs payware og freeware (hint til service pack)

 

engm_aerosoft_frames1.JPG

 

engm_aerosoft_frames2.JPG

 

engm_aerosoft_frames3.JPG

 

 

engm_aerosoft_frames4.JPG

 

Med AA x8

engm_aerosoft_frames5.JPG

 

Til slutt vil jeg påpeke design feil som absolutt bør rettes

 

Ved 01R fant jeg at vannet går under photoscenery teksturen, dette virker bare helt rart. Har installert ScenicX og mistenker at feilen kanskje ligger her (hint til utvikler)

 

engm_aerosoft_error1.JPG

 

Det er vel nevnt at runway markings mangler på 01L og 19R

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte ikke å styre deg nei

Hva med AA Tom?

 

Du kjenner jo meg...

FPS har jo en tendens til å gå ned med høyere AA, kjører normalt på X4, men i Windows 7 64 ATI så tror jeg ikke denne fungerer noe særlig, får liksom ikke den helt bra slik jeg gjør i fs9, må helt opp på X16 før jeg ser noen særlig bedring.

 

Se bilde 4 hvor AA er x4

 

Hei Tom, Water mask feilen er fikset, regner med at patchet versjon starter beta-testing til Aerosoft paa mandag, hvilke rwy markings er det som mangler?

 

Takker så mye, det høres bra ut..

Mener (og skal ikke si det for sikker) at på rullebanen 01L/19R så er det ikke noe runway idenfication numbers på selve rullebanen, så dette veldig tydelig på andre siden men når jeg svingte rundt ved 19R og forsatte over GA så var det ikke noe merking på 19R og 01L

 

Kan alltid sjekkes igjen..

 

Kjørte også 15cm på hele scenery i oppløsningen, hva er texturene laget på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...