Gå til innhold

Stupforelsket.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

ORBX Lancair IV P heter skjønnheten, og får du lov til å komme nært nok, er du sikret en opplevelse du sent vil glemme. Håper ikke Fred blir syk av sjalusi, da jeg vet han har et godt øye til det samme skroget, og jeg har en mistanke om at kjører på for full maskin :whistle: - . Dette er første modellen fra ORBX-gjengen, og sannelig har de lagt lista høyt. Her er det meste simulert, og Lanc`ern beveger seg grasiøst og realistisk. Bygget i carbonfiber og med motor på 350 Hk går det fort unna, og den cruiser lett på 200-250 knots i samme luftrom som passasjerflyene ! Denne er ikke førstevalget til bushflyvning, men liker du raske forflytninger, i kombinasjon med høy beauty-faktor og rå Ferrari-feeling, så er denne modellen det riktige valget.

 

lanc1.jpg

 

lanc2.jpg

 

lanc3.jpg

 

lanc4.jpg

 

lanc5.jpg

 

lanc6.jpg

 

lanc8.jpg

 

lanc7.jpg

 

lanc9.jpg

De første turene har vært en rein nytelse, men den har også mye av villdyret i seg, og krever å bli behandlet med respekt. Er man uforsiktig kan det lett gå galt, og her er MYE "flight manual" som anbefales å lese.

 

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott presentasjon Ernst. Nydeleg maskin. Men eg likar ikkje hjulopphenget. Minnar litt for mykje om "wounded duck" ifrå Cessna :) Men ser ein vekk ifrå det så ser den jo super ut! :) Men er ikkje denne litt rask for deg? Trudde kanskje ikkje du klarte å hengje med i svingane med moderne maskinar i slik fart? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså Ernie, du har klådd på dama mi :mad:

Jeg sier bare en ting, hu er ett villdyr som trengs å temmes og det klarer jeg ikke aleine.

Flyr fra det ene til det andre i en fart som kan få jaktfalker til å pantsette vinga sine.

Vinglete? nja, som kvinnfolk flest, ikke helt stø, men lærevillig.

Sjarm? Massevis. Når denne kan få vippet stødige Ernie av pinnen må jo dama vite hvilke knapper hu skal trykke på :)

 

Det er en patch på vei sånn at det blir skikk på noen av de litt dårligere egenskapene dama har vist frem.

Patch v1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

ikkje lett for ein aldrande...urinnbyggjar ifrå nord å hengje med...

 

:o:o røsk mæ i ballan, her har du et forklaringsproblem unge mann :grin: !!

 

Med tanke på at Ernst gjerne flyr rundt med div. warbirds også er vel denne ganske passende når det gjelder hastigheten

 

Slike toner liker jeg bedre :grin: , Lancair er som en lat pusekatt i forhold til heftige warbirds :grin: :grin: .

 

Jaså Ernie, du har klådd på dama mi

 

......... :blush: :blush: uuh, æ fikk inntrykk av at dette villdyret trengte mer enn bare EN tuilling, så æ grafset til meg....... :blush: Og en patch allerede, har ikke rukket å finne ut at det trengtes. Huheihvordetgår.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shocked: :shocked: røsk mæ i ballan, her har du et forklaringsproblem unge mann :grin: !!

 

Forklaringsproblem? ALLE veit jo at dei nord for Namsos er urinnbyggjarar? :grin: Og berre innsjå det Ernst...du er ingen unge lengre...tidsmessig i allefall. For som mor mi polar seie...mannfolk veks kun utapå etter dei passerte 16 :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...