Gå til innhold

Billund Airport FS9(Screens)


Anbefalte innlegg

Her er nogle screens af Billund Lufthavn til FS2004.

Er mit seneste project som også er til FSX.

 

Håber nogle kan komme med feedbacks da det vil hjælpe til at lave tingene endnu bedre i fremtiden.

Flightsim.no shoppen har billund fsx og håber på snart til fs9.

Satser på at få photoreal ground textures med engang, men til fs9 lige pt da kan man få dette via danmark scenery som er helt gratis.

 

billund41-110-thickbox.jpg

41-111-thickbox.jpg

41-115-thickbox.jpg

41-118-thickbox.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Simon og velkommen :)

Har sett sceneryene dine før og må si dette ser bra ut, gratulerer!

En ting, har du vurdert å lage custom rullebane og taxebane texturer? Jeg synes vertfall at det hever et scenery mange hakk, hvis du lurer på hvordan du lager det kan du ta en titt på denne tutorialen som Bill Womack har skrevet. Hvis det fremdeles er noe som er uklart kan du skrive et innlegg på utviklingsdelen av forumet her, eller du kan ta kontakt med meg på PM her på forumet så kan jeg hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej :)

 

Det med photoground textures på runway, taxiways etc, det er noget jeg håber bliver virkeligt i fremtiden, og er helt enig.

 

Sagen er bare det at det koster sirka 5000 DKK for en okay kvalited, og sirka 7000 DKK for det som jeg kunne tænke mig, men håber det bliver muligt en dag.

 

Kan sagtens laves til Billund, men så setter man også en standard til alle de andre lufthavne man laver, og så bliver det straks maget dyrere.

 

Men når jeg har flere produkter at byde på, så vil det også være standard fra min side, med photoreal ground textures.

Arb lige pt på en lufthavn i Canada.

Det skal nok blive en stor hjælp :)

 

 

Tak for feedback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant at ortofoto koster skjorta :whistle: Men, når det kommer til selve rullebane og taxebaner trenger du strengt tatt ikke ortofoto, jeg bruker nettsiden CGtextures hvor de har massevis av referansebilder av veier som du kan bruke til å lage custom rwy og taxebanetexturer. alt du trenger er Photoshop eller gimp, og massevis av tålmodighet :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som står på nettsiden er at du ikke kan selge et produkt hvor du bruker texturene uten at du først har modifisert de.

CONDITIONS OF USE

 

Use of the Textures is only allowed under the following conditions:

- Private or commercial use

- Use in 2D or 3D computer graphics, movies and printed media

- Incorporation in computer games, 3D models

- Selling 3D models bundled with modified versions of the textures, when the texture is customized for the 3D model

 

EULA CGtextures

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...