Gå til innhold

Din Booking til Cross The Pond 30. okt 2010


Tommy Hansen

Anbefalte innlegg

Det går ikke lenger an å booke. Alt er booket for mange uker siden. Dett er dessuten et event for de erfarne og avanserte simmere med mange hundre timers erfaring minimum.

 

Sivert: TOT= Take Off Time. Da skal du som det beskriver,være klar på rullebanen til å ta av.

Husk det er Zulu Time. Norsk tid= + 2 timer.

F.o.m. søndag 0300 lokal tid er norsk tid, Zulu Time + 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn btw, logget på 1310, først 1335 klarte jeg å få requesta clearence.

 

Endelig airborne, etter en hel haug med disconnects.

 

Er det noe jeg har lært fra tidligere Cross The Ponds så er det å beregne goooooood tid, (Gjerne få clearence en halv time før depature), være tålmodig, og ikke bli irritert over alle newbies som ber om clearence 8 ganger enda de har fått beskjed om å standby.

 

Det er helt utrolig hvor dum folk er, de ber om clearence 10-12 ganger og driter i alle andre. Prater i kjeften på folk, og det virker som det er om å prate høyest, og at masing gir deg clearence først.

 

Jeg gjorde det veldig enkelt; "Delivery Good Morning, United 38 ready to copy clearence to Oslo, Depature time is 1145"

 

Fikk clearence rett etterpå!

 

 

Ha en god tur over dammen folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...