Fredrik Edvardsen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Litt dyr kanskje, men hvor artig hadde det ikke vært å se denne i lufta her i landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vi kan jo eventuelt starte kronerulling her på flightsim.no. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hei TI millioner pund... Tja tar det på visakortet jeg:P Hadde vært litt av ett beist og ha i Norge det ja.. Men og få lagret det, på en forsvarlig måte er kanskje en annen sak.. Er litt annet og en liten russer i en hangar, og ha ett slikt beist. Er den flyvedyktig da?, Man må vel ha mannskap for og få det flyet avgårde, og det er vel begrenset hvor mange som fremdeles "have it" til og fly den maskinen der På den andre siden lurer jeg på om dette er en legitim salg, mye skumt fra den delen av verden... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Oh, spleise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 På den andre siden lurer jeg på om dette er en legitim salg, mye skumt fra den delen av verden...Det er Russian Military.co.uk som selger den, så det er nok ikke tull, men den er nok neppe flygedyktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er Russian Military.co.uk som selger den, så det er nok ikke tull, men den er nok neppe flygedyktig. Hvordan kan man flytte den da? Altså, hvis den ikke er flygedyktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.