Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Før jeg overveldes i orgasmiske ovasjoner vil jeg se NORSK natur med naturlige gjengivelser av hva vi har her av trær, enger, marker, tjern og dyrka mark. Men det er antakelig å forvente for mye. All ære, dette er fenomenalt, men passer det norsk natur? Jeg venter i spenning og forhåpning. Dette kan bli bra!!

Skrevet

Ingen mangel på skog i den nyeste oppdateringen hvor man kan bestemme hvor tregrensa går. Vannfartøysfysikk også inkludert.

 

Norges Nasjonalfjell Stetinden

2013-09-21_00014.jpg

 

Over Østmarka, Oslo

2013-09-21_00008.jpg

Over Østmarka, Oslo II

2013-09-21_00007.jpg

 

Den ville Oslofjorden, fra sentrum mot Uddefjorden

2013-09-21_00006.jpg

Oldtidens Hallingdal

2013-09-21_00001.jpg

 

Orlogsskip i Eidfjord

2013-09-21_00036.jpg

 

Et litt mindre orlogsskip i Eidfjord (kysten vil senere bli forbedret. Alle landmasser er definert grovt og har ingen spesiell kystlinje enda.)

2013-09-21_00035.jpg

 

Kjeller flyplass minus Kjeller

2013-09-21_00028.jpg

Skrevet
Enn, Daniel og alle dere (vi) andre: Enn om noen investerte like mye i en flysimulator som de har gjort i Grand Theft Auto 5: Langt over 1 milliard!

 

Med mindre det blir mulig å gå rundt å slå ned flyplass-personell og passasjerer med balltre, så er det nok ingen som kan forsvare å investere 1 milliard i ein flysim ;)

Skrevet

Begynner å ta form dette prosjektet :) Ny update i dag:

http://forum.outerra.com/index.php?topic=3547.0

 

Version 16.6601 (25 Mar 2016)

  • new Earth elevation dataset created from 30m SRTM data (previously 90m), shows as earth2
  • global river data (imported from OSM), working with earth2 only
  • rain, snow, dynamic weather change (optional and adjustable change rate)
  • persistent weather settings
  • multilane support for roads, separate left/right settings
  • automatic dashed line on road connections
  • better transitional road/road and road/river blending
  • WIP oculus 0.8 support
  • t817 example for lights turning on/off automatically based on light levels
  • exponential terrain noise (more interesting at ground level)
  • fixed tree height not taking forest depth into account (huge trees in open areas)
  • improved river rendering, tree boost along the river banks
  • separate river editor tab, working road/river node selector
  • updated terrain textures
  • fractalized rock slope, grass distribution
  • added crater rim erosion, adjusted forest depth removal
  • re-added gravity mode (Home key)

 

FpnxHUN.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...