Daniel Svendsrud Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Nå kan man lage realistiske norske veier i Outerra Siter
Inge Jenstad Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Før jeg overveldes i orgasmiske ovasjoner vil jeg se NORSK natur med naturlige gjengivelser av hva vi har her av trær, enger, marker, tjern og dyrka mark. Men det er antakelig å forvente for mye. All ære, dette er fenomenalt, men passer det norsk natur? Jeg venter i spenning og forhåpning. Dette kan bli bra!! Siter
Benjamin Faulkner Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 Ingen mangel på skog i den nyeste oppdateringen hvor man kan bestemme hvor tregrensa går. Vannfartøysfysikk også inkludert. Norges Nasjonalfjell Stetinden Over Østmarka, Oslo Over Østmarka, Oslo II Den ville Oslofjorden, fra sentrum mot Uddefjorden Oldtidens Hallingdal Orlogsskip i Eidfjord Et litt mindre orlogsskip i Eidfjord (kysten vil senere bli forbedret. Alle landmasser er definert grovt og har ingen spesiell kystlinje enda.) Kjeller flyplass minus Kjeller Siter
Inge Jenstad Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 Enn, Daniel og alle dere (vi) andre: Enn om noen investerte like mye i en flysimulator som de har gjort i Grand Theft Auto 5: Langt over 1 milliard! Siter
Hans-Olav Malkenes Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 Enn, Daniel og alle dere (vi) andre: Enn om noen investerte like mye i en flysimulator som de har gjort i Grand Theft Auto 5: Langt over 1 milliard! Med mindre det blir mulig å gå rundt å slå ned flyplass-personell og passasjerer med balltre, så er det nok ingen som kan forsvare å investere 1 milliard i ein flysim Siter
Inge Jenstad Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Replikk på sin plass, Hans-Olav! Siter
Even Rognlien Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 Begynner å ta form dette prosjektet Ny update i dag: http://forum.outerra.com/index.php?topic=3547.0 Version 16.6601 (25 Mar 2016) new Earth elevation dataset created from 30m SRTM data (previously 90m), shows as earth2 global river data (imported from OSM), working with earth2 only rain, snow, dynamic weather change (optional and adjustable change rate) persistent weather settings multilane support for roads, separate left/right settings automatic dashed line on road connections better transitional road/road and road/river blending WIP oculus 0.8 support t817 example for lights turning on/off automatically based on light levels exponential terrain noise (more interesting at ground level) fixed tree height not taking forest depth into account (huge trees in open areas) improved river rendering, tree boost along the river banks separate river editor tab, working road/river node selector updated terrain textures fractalized rock slope, grass distribution added crater rim erosion, adjusted forest depth removal re-added gravity mode (Home key) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.